“Bra mat och trevlig personal”
Omdöme om Regional Flavours

Regional Flavours
Boka med
Spara upp till 30°% när du bokar online *
Regional Flavours har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 8 av 738 Restauranger i Funchal
Omdömet skrevs 1 november 2018

Vi besökte restaurangen två gånger under vår vistelse i oktober Funchal. Båda gångerna fick vi bra service och god vällagad mat. Fick ett glas gratis bubbel när vi kom och personalen var mycket trevlig. Andra gången vi var där så dröjde det en lite längre stund innan vi fick notan efter att vi bett om den (misstänker att de hade något problem med apparaten) men de löste det fint genom att erbjuda oss ett glas Madeiravin utan kostnad. Det enda som man kan klaga på, vilket iofs inte är restaurangens fel, är att båda gångerna kom det sopgubbar och hämtade sopor en liten bit ifrån, det både lät och luktade när de gjorde detta. Dock hade vi ätit färdigt då eftersom de kom runt 21.30-21.45. Så vill man inte störas av det får man helt enkelt se till att vara klar innan dess. Kan i alla fall rekommendera restaurangen varmt!

Tack Marie K

Omdömet skrevs 28 oktober 2018 från mobil enhet

Middag på kvällen. Bra bemötande av personalen med fri fördrink för både barn och vuxna. Maten var dock lite av en besvikelse med tanke på tidigare omdöme här. Hela upplevelse kändes lite 80 tal med räkor på avokado dränkt i Rhode island sås.
Beställde grillspett till huvudrätt vilket inte var en kulinarisk upplevelse. Serverades med vad som kändes som något friterat halvfabrikat.

Tack jotteri
Omdömet skrevs 30 maj 2018 från mobil enhet

Superbra service och en helt faktiskt måltid för både mig och sambon. Rekommenderar alla att besöka denna restaurang när de besöker Funchal!

Tack Lisa-Matilda D
Omdömet skrevs 28 mars 2018

Vi var där tre ggr under våra veckor februari/mars 2018. Trevligt bemötande alla ggr. Vi var mycket nöjda med maten. Dagens fisk var perfekt tillagad, espadan likaså. Rekommenderas varmt.

Tack Ann T
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Vällagat o rikligt. Vi åt en avokado m räkor till förrätt. Espadafisk som huvudrätt. Mkt bra service. Fick 30% rabatt på maten via The Fork.

Tack lghedman

Resenärer som tittade på Regional Flavours tittade också på

Besökt Regional Flavours? Berätta vad du tyckte!