“Frukost”

Kök: Café, Soppa
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs december 25 2016 från mobil enhet

God frukost efter vår natt på Hotel Saudade och framför allt ett mycket trevligt bemötande av personalen.

Tack Sven Erik L

Omdömet skrevs oktober 15 2016

Capuccino och pastel de nata smakade jättegott efter en promenad från Nacional da Pena. Inom hus var det fullsatt så vi fick rum på uteterrassen som inte var speciellt mysig med alla bussar som bullrade förbi. Personalen var ändå jättebra.

Tack Tom N
Omdömet skrevs augusti 23 2016 från mobil enhet

Käkade panini som var jättegod och även väldigt gott kaffe, portugisiskt café au lait. Kan rekommendera den lokala bakverket pastel de nata.

Tack Patrik M
Omdömet skrevs mars 2 2016 från mobil enhet

Trevligt och mysigt café nära stationen i Sintra. Goda både kalla och varma mackor. Billiga varma soppor. God frukost varje dag om man bor på Chatlet Saudade. Fantastisk personal.

Tack kokkodrill
Omdömet skrevs juni 7 2015

Här kan de göra riktigt gott kaffe! Desserten var både enormt stor och god. Mysig miljö med en fantastiskt trevlig personal. Rekommenderas starkt :)

Tack Anna D

Resenärer som tittade på Saudade tittade också på

Sintra, Sintra Municipality

Besökt Saudade? Berätta vad du tyckte!