“Bästa Neta”

Kök: Café
Bra för: Lokal mat
Område: Bairro Alto, Bica och Cais do Sodré
Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Här köper du Lissabons Neta, går att stå och ta kaffe och äta den. Man ser tillverkningen. En Neta smakar som ett lyxigt winerbröd med lagom söt vaniljkräm

Datum för besöket: juli 2018
Tack Veronique082014

Omdömet skrevs 11 april 2018

Suveränt gott med bakelser och kaffe på denna plats! Jag älskar detta med atmosfären, bakelserna, kaffet. Det blir så bra! Det smakar så härligt gott Portugal!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Miguel d
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Tog och testade deras kända lilla bakverk här! Den var god men hade varit godare att få den alldeles varm. Men det var fortfarande bra!

Datum för besöket: mars 2018
Tack 212isabelf
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Kön började ute på gatan, redan där var förväntningarna höga!
Nygräddade, fortfarande varma, omöjligt att bara äta en!
Mitt tips är att köpa några extra för att återigen få uppleva en härlig känsla!
Detta var bland de bästa med Lissabon så missa för i alla världar inte detta!

Datum för besöket: december 2017
Tack dennisklaar
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Helt otroligt goda, nybakta och varma. Ett måste när du är på besök i lissabon. Perfekt att ta med till torget utanför med en espresso.

Datum för besöket: januari 2018
1  Tack jimmiea2014

Resenärer som tittade på Manteigaria tittade också på

Lissabon, Lisbon District

Besökt Manteigaria? Berätta vad du tyckte!