• Pool
  • Pool
As Janelas Verdes(Lissabon)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 231 US$/natt.

Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 259 US$/natt.

Hotel Avenida Palace(Lissabon)
  • Fri parkering
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 135 US$/natt.

Omdömet skrevs 22 februari 2016

Hotellet har kanonläge mitt i staden med gångavstånd till allting. Mycket trevlig och hjälpsam personal som verkligen kan sin stad. Fräscha rum och framförallt badrummet var mycket bättre än förväntat.

Det negativa med hotellet är att det är en lite unken dogt i rummen och att det på morgonen luktar från restaurangen när de steker bacon fast rummet ligger på 5:e våningen. Fläktsystemet borde åtgärdas. Slarvig och oengagerad städning av rummet där städerskan gjorde minsta möjliga arbetsinsats.

Godkännd frukost varken mer eller mindre än det förväntade.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Michael G
Omdömet skrevs 3 oktober 2015 från mobil enhet

Nytt och fräscht hotell i gamla delen av stan. Väldigt trevlig personal. Rummen inte jättestora, men bra för att vara i en storstad. Plus för att de tänkt på det lilla extra. Det fanns t ex pall och duschsvamp i badrummen samt gratis vatten, läsk och öl i minibaren (som fylldes på var dag). Lite minus för frukosten. Inte precis den största frukostbuffén, men tillräckligt för att bli mätt. Restaurangen på kvällen var däremot väldigt bra. Välisolerade fönster, så man stördes inte av något utifrån.

Bodde här: september 2015, reste med familjen
Tack Sofie8101
Omdömet skrevs 2 oktober 2015

Ett nyrenoverat välskött mindre hotell med utmärkt centralt läge. Nära alla allmänna kommunikationer till både flygplats och de flesta turistmål. Standardrummen kunde vara något större. Välutrustade badrum. Inget störande ljud, hotellet ligger vid en gågata. Frukosten är inte fantastisk men fullt tillräcklig. Maten i restaurangen är däremot väldigt vällagad och god. Personalen mycket trevlig och hjälpsam, både på hotellet och restaurangen. Ett extra plus för fri minibar (vatten, läsk och öl)

Tips för att välja rum: ligger vid gågata, kan normalt inte komma till dörren med bil/taxi.
  • Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Jan F
Omdömet skrevs 28 juni 2015

Mycket rent, bra läge, professionell persona, mycket bra frukost, mycket snabb och kostnadsfri Wifi på rummet och receptionen. De välkomnade oss med en flaska portvin och något gott till det. bra service och information.

• Bodde här: juni 2015, reste som ett par
Tack Pirooz R
Omdömet skrevs 21 oktober 2014

Detta är första gången vi besöker Lissabon och lyckas boka Lissabons bästa hotel, Santa Justa(kan inte finnas bättre) ganska nytt, fräscht, inte så stort, mysigt. Bekväma rum, med en mysig balkong längs fasaden, flera stora fönster. Välutrustat badrum. Fri minibar.Trevlig o hjälpsam personal. Centralt läge i hjärtat av gamla delen i stan på en väldigt lugn gata fastän det var mycket restauranter runtomkring. Nära till sevärdheter, shopping, kommunikationer.
Vi rekommenderar varmt detta hotell, kommer vi tillbaka till Lissabon kommer vi utan tvekan att bo på Santa Justa.

Tips för att välja rum: Rum 405 suite och 409 superior på våning 4, perfekta, lyx - stort, tyst, mot lugn gata.
  • Bodde här: oktober 2014, reste med vänner
Tack Spararna