Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
Ingen förskottsbetalning krävs
Bli belönad med One Key
Agoda.com
3 039 kr
Flera sätt att betala på
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 2 546 omdömen
Omdömet skrevs 2 oktober 2015

Ett nyrenoverat välskött mindre hotell med utmärkt centralt läge. Nära alla allmänna kommunikationer till både flygplats och de flesta turistmål. Standardrummen kunde vara något större. Välutrustade badrum. Inget störande ljud, hotellet ligger vid en gågata. Frukosten är inte fantastisk men fullt tillräcklig. Maten i restaurangen är däremot väldigt vällagad och god. Personalen mycket trevlig och hjälpsam, både på hotellet och restaurangen. Ett extra plus för fri minibar (vatten, läsk och öl)

Rumstips: ligger vid gågata, kan normalt inte komma till dörren med bil/taxi.
Datum för vistelsen: september 2015
  • Restyp: Reste som ett par
Tack Jan F
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 28 juni 2015

Mycket rent, bra läge, professionell persona, mycket bra frukost, mycket snabb och kostnadsfri Wifi på rummet och receptionen. De välkomnade oss med en flaska portvin och något gott till det. bra service och information.

Datum för vistelsen: juni 2015
  • Restyp: Reste som ett par
1  Tack Pirooz R
Omdömet skrevs 21 oktober 2014

Detta är första gången vi besöker Lissabon och lyckas boka Lissabons bästa hotel, Santa Justa(kan inte finnas bättre) ganska nytt, fräscht, inte så stort, mysigt. Bekväma rum, med en mysig balkong längs fasaden, flera stora fönster. Välutrustat badrum. Fri minibar.Trevlig o hjälpsam personal. Centralt läge i hjärtat av gamla delen i stan på en väldigt lugn gata fastän det var mycket restauranter runtomkring. Nära till sevärdheter, shopping, kommunikationer.
Vi rekommenderar varmt detta hotell, kommer vi tillbaka till Lissabon kommer vi utan tvekan att bo på Santa Justa.

Rumstips: Rum 405 suite och 409 superior på våning 4, perfekta, lyx - stort, tyst, mot lugn gata.
Datum för vistelsen: oktober 2014
  • Restyp: Reste med vänner
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack Spararna
Omdömet skrevs 18 april 2014

Ett mycket trevligt hotell med centralt läge med gågator och många restauranger utanför. Utmärkt service och bra frukost.
Rummet var fräscht och väldigt tyst. Badrummet också välstädat.
Bland de bästa hotell jag bott på.

Datum för vistelsen: april 2014
Restyp: Reste med vänner
Tack LiselotteK60
Omdömet skrevs 17 april 2014

Fint rum med lyxigt badrum, bra internetuppkoppling, väldigt trevlig och hjälpsam personal. Bra frukost inkl. delikata bakverk. Perfekt läge med nära till matställen, shopping och kommunikationer. Vi kan verkligen rekommendera en vistelse på Hotel Santa Justa.

Datum för vistelsen: april 2014
  • Restyp: Reste med familjen