Teatro Bed & Breakfast
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 168 US$/natt.

• Frukost ingår
As Janelas Verdes(Lissabon)
  • Frukost ingår
HolidayInn.com
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 135 US$/natt.

Novotel Lisboa(Lissabon)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 149 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 48 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 48 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 326 US$/natt.

Hotel Avenida Palace(Lissabon)
Priceline
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 18 maj 2017

Hotellet ligger mycket bra till i centrala gamla Lissabon. Gångavstånd till mycket. Bra rum, även om dom var små. Fräsch inredning, trevlig och hjälpsam personal. Bra frukost i huset bredvid. Mycket och bra restauranger i kvarteren runt om.

Bodde här: maj 2017
Tack Lars F
TeatroBB, Recepção på Teatro Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2017

Dear Guest,

Teatro B&B staff would like to thank you for your review. It was a pleasure having you with us and we hope to welcome you again. Everything that you found in our B&B will be here waiting for you and we promise some even better things, since the evolution to perfection is our main goal.
We are sorry to hear that you found the space a little small. Being a Bed & Breakfast, we've tried to work with the space that we had creating the most comfort as possible to our guests. We hope to accommodate you in a better room in your next visit.

Best regards,
Teatro B&B Team

Omdömet skrevs 11 april 2017

Alldeles förträffligt läge med massor av bra restauranger och fadoställen inom ett par minuters gångavstånd. På torget framför hotellet finns 8-10 restauranger och caféer. Rätt lugnt på natten. Rummet hade bra standard, var rent och snyggt och städades ordentligt varje dag. Frukosten utmärkt. Personalen jättetrevlig, intresserad av vad vi upplevt och var mycket hjälpsamma med bokningar och gjorde bra restaurangrekommendationer. Nära till Metro, buss och spårvagn. 20 min promenad till många sevärdheter. 10 min promenad ned till Cais do Sodré med bussterminal, spårvagnar och tåg till Belém, Estoril och andra ställen lite längre bort. 25 min trevlig stadspromenad till Castelo de S. Jorge om man inte vill trängas på spårvagn 28 i en kvart. Från flygplatsen är det enkelt att åka Metro vilket tar ca 35 minuter.

Tips för att välja rum: På översta våningen utsikt över stadens tak och bitar av floden.
  • Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack stenep
TeatroBB, Recepção på Teatro Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2017

Dear Guest,

Thank you so much for the review and for all the nice comments, particularly on our staff. They do try their best to make sure that all the needs of our guests are attended to and I know it’s very rewarding for them to read your words and to hear you say that they helped make your stay in Lisbon special and memorable. They’ll be waiting for your return!

The Teatro B&B Team

Omdömet skrevs 26 september 2015

Härligt boende mitt i centrala Lissabon. Fräscht hotell, både korridorer och rummet. Snygg design och mysigt rum som passar perfekt för en par weekend. Stort plus för väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Frukosten serverades på intilliggande café, även den toppklass.

• Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack P_Ingelsbo
TeatroBB, Recepção på Teatro Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2015

Dear Guest,

First of all, let us thank you for your words and appreciation. We are glad that you've enjoyed our bed & breakfast. Our staff works day by day to provide the best service of Lisbon. We try to fulfill all of our guest's needs all the time and we will keep on working the same way.

Looking forward to welcome you once again

Best regards,
Teatro B&B Team

Omdömet skrevs 28 april 2015

Min man och jag tillbringade tre nätter på hotellet i slutet av april och vi var väldigt nöjda med vår sejour.
Hotellet kunde ordna med hämtning på flygplatsen mot en ersättning på 25 € vilket vi uppskattade i och med att vårat plan landade på kvällen.
Personalen var trevlig och mycket hjälpsamma, rummet rent och bekvämt med god frukost.
Centralt läge och det fanns olika transportmedel tillgängliga om man inte ville gå, hotellpersonalen hjälpte till med att rekommendera restauranger och vad man borde se i Lissabon.
Vårt omdöme är enbart positivt och därtill lyste solen från en klarblå himmel hela tiden.

• Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack 331stina
Henrique G, Gerente på Teatro Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2015

Dear Stina,

Thank you very much for this kind revew.
We are glad you decided to stay at TeatroB&B but specially because you enjoyed it so much.
We work everyday to make our guests feel special, wellcome and amazed by this beautifull city and all its has to offer and we couldn't be more pleased we accomplished that with you.
We will be expecting your next visit so we can surprise you even more.

Kind regards

Omdömet skrevs 30 mars 2015

Bra boende i trevligt område med närhet till Metro, shopping, massor av fina matställen och flera sevärdheter . Trevlig hjälpsam personal. Charmigt rum med skön säng. God bra frukost. Kan verkligen rekommenderas . Återkommer gärna!

• Bodde här: mars 2015, reste som ett par
Tack Christina S
TeatroBB, Gerente på Teatro Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2015

Dear Guest,

We hope we can accommodate you in a more quiet room the next time you stay with us.

Looking forward to welcome you once again,