“Gemytlig tur”

Boka i förväg
Mer information
21,47 US$*
och över
Lisbon 4-Hour Small-Group Walking Tour Including ...
Rankad som nr 23 av 485 saker att göra i Lissabon
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 17 maj 2017

Välordnad tur med guidning på vårt språk, svenska. Det underlättade.
" Bromsaren" var en trevlig man som berättade hur han styrde och bromsade vagnen med sand.

1  Tack Inger M

Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Inte särskilt charmig, stökig, trångt. Det är så mycket folk att du knappt ser ut. Den är liten och du behöver absolut inte åka just denna. Ta vilken som och åk en tur. Totalt överskattad.

1  Tack Erik H
Omdömet skrevs 13 maj 2017 från mobil enhet

I mitt tycke Europas mysigaste spårvagns tur. Man får se Lissabons gamla delar och den tar en även upp mot alfama. Ta en plats och njut av utsikten

2  Tack AlexandraGemark
Omdömet skrevs 5 maj 2017 från mobil enhet

Trevlig spårvagnstur. Tyvärr blev min man plockad på alla kontanter och kontokort han hade på sig. Se upp för ficktjuvar. Turistpolisen (som har fullt upp 24/7) kallade dem förslagna terrorister. Lämna allt av värde på hotellet och tag med 6 Euro och njut av turen

1  Tack Madeleine A
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 9 april 2017

Kul färd upp till Castello Alfalma i en knarrign spårvagn. Stryker nästan husväggarna mellan varen i de trånga gränder. Mitt på dagen långa köer. Varning för ficktjuvar!!!

Tack Artur A

Resenärer som tittade på Tram 28 tittade också på

Lissabon, Lisbon District

Besökt Tram 28? Berätta vad du tyckte!