“Genuint och härligt boende mitt i Lissabon”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
19 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Vildamo
Stockholm, Sverige
17 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“Genuint och härligt boende mitt i Lissabon”
Omdömet skrevs 23 augusti 2015 för en vistelse i juli 2015

Vi älskade huset och möjligheten att laga egen mat och frukost samt att det fanns tre sovrum som vi fyra i familjen kunde dela på. Köket hade allt som behövdes och vi åt minst frukost i huset varje dag. Det var rent och fint i huset och det ser ut precis så som på bilderna. I området finns det flera affärer att handla mat i. Den bästa fanns i med på kartan som finns i huset över mataffärer men den ligger en bit nedåt vattnet och där finns allt man behöver. Det ligger ett lummigt och fint torg bara 5-10 minuter promenad från huset dit man kan gå på kvällen och dricka jättegott kaffe och bara njuta av atmosfären. Det kändes som vi fick uppleva Lissabon på nära håll och Lissabonbornas vänlighet och hjälpsamhet. Restaurangen på hörnet drivs av en familj och serverar underbar fisk och grillat och är ett måste!

Datum för vistelsen: juli 2015
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Gillade mest: Det charmiga området och hela huset med köket. restaurangen på hörnet som serverar underbar fisk, får inte missas!
Gillade minst: Det var lite stökigt på gatan några nätter.
Resegrupp: Storfamilj
Rekommenderas för:
Kompisresa Större grupper
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Marilyn L
4 omdömen
Omdömet skrevs 1 maj 2019 för en vistelse i april 2019

Datum för vistelsen: april 2019
Svar från företaget
maj 20 2019
It is the first negative review the house receives, after all these years, and I am sorry to know you didn't enjoy your stay. We must admit this came as totally unexpected to us, particularly because, having met you in the house in more than one occasion to attended the several requests you've made during your stay (more ice-cubes recipients, help to turn the cable-TV on, etc.), you never gave any signs of discomfort. We do hope you are luckier in finding a place that meets your particular expectations on your next trip.
Even though we find yours to be a very unfair review, we accept you consider it expresses your honest opinion — to retake its tittle. Just as we have accepted the honesty of the 18 positive reviews we have previously received, 14 of which rated the house with five out of five points. Tripadvisor’s rating is just the result of all those rated-reviews put together (they don’t rate any house/flat themselves) and that is why the house is highly rated in their platform. Even after your review, which has now a specific weight of 1/19 in that rating — as much as any of the previous 18 reviews, but, obviously, not more. The content of all those great reviews written by previous guests is actually the best answer to yours, which is why we have decided to provide your particular opinions with no specific comments ourselves.
jachomows ...

Datum för vistelsen: april 2015
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Comfort and cleanliness of property
Gillade minst: The hills of Lisbon but the house was just Great.
Resegrupp: Vänner
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
Större grupper
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
923lauras
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: januari 2014
Resegrupp: Vänner
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera