“Fantastiskt gott!”
Omdöme om Taberna Tosca

Taberna Tosca
Boka med
Taberna Tosca har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 411 av 5 111 Restauranger i Lissabon
Kök: Portugisiskt, Vinbar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Bairro Alto, Bica och Cais do Sodré
Omdömet skrevs 12 april 2018 från mobil enhet

Stannade till utan förväntningar, och gick därifrån supernöjda! Enkel meny med spännande smårätter. Missa inte räkpannkakorna eller griskinden. Vi listan gör ingen besviken!

Tack K2661OPlisas

Omdömet skrevs 5 april 2018

Efter en lång dag satte vi oss på denna restaurang som ligger nära Cais do Sodre. Vi beställde in lite olika smårätter som alla var överraskande bra. Det var inte speciellt dyrt heller och servicen var trevlig.

Tack jh18279
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Ett mycket trevligt ställe dök upp då vi sökte skydd för tröttsamt regn. Bra och lagom service med en tapasmeny som bjöd på spännande rätter. Där finns garanterat något som passar alla både vad det gäller smak och plånbok. Rekommenderas starkt.

Tack Stefan O
Omdömet skrevs 18 augusti 2016

Uppmärksam och kunnig personal. Fräsch mat och bra vin. Taverna = serverar inte enbart drinkar, måste beställa mat också. Mycket trevligt.

Tack Villern
Omdömet skrevs 16 mars 2013

Fantastiskt trevlig personal. Mycket goda drinkar! maten var mycket god, speciellt vitlöksräkorna. tapasliknade koncept. Rekommenderar denna restaurang.

• Atmosfär
Tack Anna M

Resenärer som tittade på Taberna Tosca tittade också på

Lissabon, Lisbon District

Besökt Taberna Tosca? Berätta vad du tyckte!