“Mums, vilken mat”

Restaurante Sacramento
Boka med
Restaurante Sacramento har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 137 av 4 855 Restauranger i Lissabon
Kök: Portugisiskt, Bar, Café
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Chiado och Carmo
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Trendig men samtidigt mysigt ställe med fantastisk bra service. Bra meny med kött, fisk, skaldjur etc. Flera av vinerna på vinlistan är mkt prisvärda. Vi kommer tillbaka.

Tack pennybridgefoodie
Tablegroup, Manager på Restaurante Sacramento, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Dear Customer,
Thank You For the time spent to assess and its preference for our restaurant we appreciate your comments and words of appreciation, which we are happy to share with the whole team. Our goal is to provide a pleasant meal and comfortable to our clients and to meet their needs. We hope to welcome you in the near future and please contact us if we can assist you in any matter. See you soon!
Yours sincerely,

Fernando Santos and Luís Murteira

Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Väldigt mysigt ställe med god mat och goda drinkar. Kött är att rekommendera här. Vi var 5 stycken och alla var väldigt nöjda med maten.

Tack Malin M
SacramentoChiado, Gestor på Restaurante Sacramento, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2017

Dear Malin,
I would like to thank you for choosing Sacramento do Chiado one more time, and also thank you very much for your kind message. It is a real motivation for our team to offer every day a high quality dinner or lunch for our customers.

We look forward to welcome you back soon.
Kindest regards,

Fernando Santos, Tiago Silva and Luis Murteira

Omdömet skrevs 7 september 2017

Mycket trevlig restaurang med dito personal. Trots att vi fick vänta i längsta laget på vårt bord, (trots bokning) så räddades detta upp med supertrevlig personal i baren och sedan fantastisk mat och service vid bordet.
Entrecoten var helt fantastisk och chokladmoussen till efterrätt är to die for! =) Några i sällskapet åt oxkind och det fick också toppbetyg.

Tack Emmeline_K
SacramentoChiado, Gestor på Restaurante Sacramento, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2017

Dear Emmeline,
Thank you for your review about your experience at our restaurant
It is such a great pleasure for us to receive your compliments
We look forward to your next visit to Lisbon
Warmest regards from Lisbon

Fernando Santos, Tiago Silva and Luis Murteira

Omdömet skrevs 19 maj 2017

Bra service, trevlig personal, bra miljö. Musslor och en stor tournedo gjorde att vi inte orkade en dessert som jag nu ångrar.

Tack Lars F
Omdömet skrevs 27 april 2017 från mobil enhet

Restaurang i bra läge och med god mat. Väldigt trevligt bemötande och trevliga lokaler. Bordsbokning är att rekommendera.

Tack Maria W

Resenärer som tittade på Restaurante Sacramento tittade också på

Lissabon, Lisbon District

Besökt Restaurante Sacramento? Berätta vad du tyckte!