Öppet i dag: 15:00 - 03:00

från 170,18 US$
från 74,54 US$
från 67,44 US$
Omdömet skrevs 6 november 2019

Är ingen spelare men ville naturligtvis ta en titt på Casinot som inspirerade Ian Flemming till Casino Royal. Spelade för 10 Euro och vann 30 Euro på en kvart. Ett snabbt besök med god utdelning. Värt att testa.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack 33matsp
Omdömet skrevs 19 juli 2019 från mobil enhet

Värdelöst, det är rökare överallt då du kan knappt andas och detta året efter alla år utan leg/ id så är det ändrat du kommer inte in utan oavsett att det är ändrat sedan alla år tillbaka har det varit utan id. Vi har spelat i alla år och nu kommer vi inte gå tillbaka då det förstörde kvällen för alla i sällskapet då enstaka ej kom in .

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack Mohicken
Omdömet skrevs 14 juni 2018 från mobil enhet

En stor och dominerande byggnad som syns långt i Estoril. Lever säkert mest på sitt förflutna med James Bond inspelningar. På insidan är det typiskt casinoaktigt, massa spelmaskiner och spelbord. Värt ett besök om man inte tänker spela desto mer? Nja?

Datum för upplevelsen: maj 2018
Tack O2036XUjane
Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

Helt ok casino men väldigt äckligt och ofräscht att man fick röka nästan överallt! Annars prisvärt och bra utbud av spel.

Datum för upplevelsen: april 2018
Tack Lindae1984
Omdömet skrevs 10 augusti 2017

God mat i trevlig miljö. Service i toppklass. Minus för att det i övriga delen av Casinot är tillåtet att röka.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack lgander60