“God och trevlig avslutning på vår vistelse”
Omdöme om Tertulia do monte

Tertulia do monte
Rankad som nr 8 av 119 Restauranger i Estoril
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Åt här vår sista kväll i Estoril. Personalen var uppmärksam och kunnig. God och vällagad mat. Stället var lugnt och trivsamt och ligger en liten promenad upp från stranden.

Tack Jenny W

Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Ville besöka denna omtalade restaurang idag (för en liten stund sedan) men trots att vi undersökt öppettiderna (är öppet) och såg att det var mycket folk blev vi bortmotade med "vi har stängt". Synd för restaurangen när köpstarkt svenskt akademikerpar med goda kontakter inte får plats. Vi kan inte rekommendera denna restaurang vidare.

1  Tack ankahu
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Hann under vår knappa vecka pröva lite olika ställen i Estoril med omgivningar och denna restaurang serverade helt klart den bästa maten. Trevlig personal och bra stämning men framförallt vällagad och god mat. Italieninspirerad meny men med tydliga Portugisiska inslag.

Tack Magnus B
Omdömet skrevs 26 juni 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och bra service utan att vara påflugna. Väl värt ett besök! Gångavstånd från Estoril och Cascais.

Tack Fredrik M
Omdömet skrevs 18 mars 2016

Bra meny, mycket god mat, trevlig lokal och trevlig service. Ligger mitt i Monte Estoril och är väl värt ett kvällsbesök.

Tack per m

Resenärer som tittade på Tertulia do monte tittade också på

Besökt Tertulia do monte? Berätta vad du tyckte!