“Bästa fiket i Cascais”

Kök: Portugisiskt
Middagsalternativ: Frukost, Leverans
Middagsalternativ: Frukost, Leverans
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Mycket goda bakverk. Har alla Portugisiska specialiteter. Går att sitta både inne och ute.
Supertrevlig personal.

Tack Jan T
Filipa C, Proprietário på Bijou de Cascais, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2017

Tack så mycket!
Thank you very much for your review!

Omdömet skrevs 12 oktober 2017 från mobil enhet

Fantastiskt goda bakverk! Åt min första Pastel de nata där! Som en dröm! Gott kaffe till. Kan varmt rekommenderas!

Tack Margaretha R
Filipa C, Proprietário på Bijou de Cascais, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2017

Thank you very much!

Omdömet skrevs 12 april 2017

Farligt goda bakverk som både ser goda ut och smakar ännu bättre. Trevlig personal med stort överseende med förvirrad turist

Tack Robban62
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt café med bra service. Testa gärna brioche, då de var mycket goda och gärna även nata, dom var perfekta, krämiga och goda.

2  Tack Lars E N
Filipa C, Proprietário på Bijou de Cascais, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2016

Tack för en kommentar sympatisk!
Thank you very much! We're glad you liked our pasteis de nata and valued our service.

Omdömet skrevs 10 oktober 2014

Snabb och bra service och utmärkta klassiska bakverk, trevlig och snabb personal. Pasteis de nata fanns givetvis samt en mängd andra bakverk. Vi satt ute på en fin torg servering beställde vi disken sedan kom de ut med allt.

Tack Anders B
Pedro C, Proprietário på Bijou de Cascais, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2014

Tack för den fina kommentaren.

Kul att du gillade det.
Här finns hopp när de återvänder till Cascais

Resenärer som tittade på Bijou de Cascais tittade också på

Cascais, Lisbon District

Besökt Bijou de Cascais? Berätta vad du tyckte!