“Väldigt goda musslor”
Omdöme om Moules and Gin

Moules and Gin
Boka med
Moules and Gin har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 35 av 630 Restauranger i Cascais
Kök: Belgiskt, Portugisiskt, Fisk och skaldjur
Omdömet skrevs 13 augusti 2017

Älskar konceptet, det är verkligen som namnet lyder. De har flera olika Moules, både klassiska och mer nyskapande. Vi testade 3 musselrätter och de var verkligen jättegoda och generösa, även goda pommes till. De hade också spännande gindrinkar till bra pris. Vi hade en jättetrevlig kväll här, hade vi haft längre semester hade vi definitivt ätit här igen!

Tack Evelina R

Omdömet skrevs 10 april 2017

Hit är det verkligen värt att gå. Gin-drinkarna provade vi inte men musslorna var mycket goda tillsammans med deras eget vin. Klart värt ett besök igen, detta var andra gången vi var där, nöjda igen

Tack Kennet K
Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Denna lilla resturang ligger lite undangömd vid centrum, men är ett måste för den som älskar moules frites. Interiören är enkel och mysig med fokus på musslor och gin. Rekommenderar starkt deras Moules á Bulhao Pato med koriander och vitlök som var helt fantastiskt god. Perfekt för lunch eller enklare trevlig middag.

Tack Daniel S
Omdömet skrevs 21 september 2016 från mobil enhet

En trevlig överraskning med mycket goda rätter. Det fanns ca 10 st olika musselrätter och ungefär lika många gindrinkar att välja mellan. Vill man istället dricka öl eller vin finns det som alternativ. Väl värt ett besök!

Tack Stefan G
Omdömet skrevs 31 augusti 2016

Vi var en grupp på 45 personer som hade bokat hela restaurangen och det var knappt så att vi fick plats. Personalen rusade omkring som yra höns och det dröjde över 1,5 tim innan vi fick någon mat. När den väl kom så smakade det riktigt bra.

Tack PerN582

Resenärer som tittade på Moules and Gin tittade också på

Cascais, Lisbon District

Besökt Moules and Gin? Berätta vad du tyckte!