“Turistfälla”

Rankad som nr 134 av 618 Restauranger i Cascais
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 november 2017

Dom som jobbade var snabba med att fixa fram ett bord och sedan vill dom gärna vi ska sitta där så länge som möjligt så folk ser att detta är ett populärt ställe. Maten var som bäst helt okay, men inget speciellt.

Tack Atle B

Omdömet skrevs 21 april 2017 från mobil enhet

Tog en hamburgare och en öl till lunch. Helt ok!

Bra service och de glömmer verkligen inte sina kunder. 2 dagar senare sa "inkastaren" till mig: en burgare och en öl idag igen.

Tack Feke72
Omdömet skrevs 5 oktober 2016 från mobil enhet

Åt en lunch här med vänner. Vi satt ute under parasoll och hade sval skugga i oktobervärmen. Maten kom snabbt och var helt ok. De äldre delarna av Cascais centrum är mysiga. Trevligt läge på restaurangen. Interiören såg trevlig ut den också.

Tack Tom L
Omdömet skrevs 3 juni 2016 från mobil enhet

Min fru åt kyckling och jag tog en John Bull steak. Både kycklingen och biffen var möra och vältillagade. Men uppläggning och tillhörande pommes frittes var urdåligt. Steken badade i en sås som fullständigt dränkte den annars fina biffen. Turisthak.

Tack Guzzi62
Omdömet skrevs 17 maj 2016 från mobil enhet

Bra ställe om man vill vara i händelsernas centrum. Vill man ha något bättre än turistmat så ska man gå på något annat ställe.

Tack Explore316682

Resenärer som tittade på John Bull Restaurant tittade också på

Cascais, Lisbon District

Besökt John Bull Restaurant? Berätta vad du tyckte!