“Prisvärt”

Restaurante Casa Velha
Rankad som nr 95 av 608 Restauranger i Cascais
Omdömet skrevs 10 april 2017

Kanske inte billigast men inte heller dyrt. Vi njöt av middag för två med vin för 70€ och var mycket nöjda.

Tack Kennet K

Omdömet skrevs 4 oktober 2016

Den fina miljön lockade oss att äta en liten lunch på denna restaurang som dock inte uppfyllde våra förväntningar. Vi åt en skaldjursomelett med lite sallad och till detta husets vita vin. Omeletten var totalt smaklös och salladen var inte fräsch samt vinet var inte speciellt bra, tyvärr. Positvt var att priserna inte var avskräckande.

Tack Ronnie B
Omdömet skrevs 26 oktober 2015 från mobil enhet

Fantastiskt gott, perfekt service trevlig personal. Bästa måltiden under vår fyra dafars besök. Kan varmt rekommenderas!

Tack Mats A
Omdömet skrevs 1 oktober 2015

Äkta portogiskiskt. Mycket att välja på och trevlig personal. Vi åt vitlöksräkor som var prefekt tillagade. Sedan en deras egna variant av köttbit. Mycket gott och trevlig personal.

Tack Familj_CHL
Omdömet skrevs 4 september 2015 från mobil enhet

Bra kolgrillad kyckling å fläsk

Krabban va bra även den :) två som delade på den å en kycklingrätt.

Sangrian va god å läskande!

Bra service

Tack rickardun

Resenärer som tittade på Restaurante Casa Velha tittade också på

Cascais, Lisbon District

Besökt Restaurante Casa Velha? Berätta vad du tyckte!