“Fantastisk fisk- och skaldjursrestaurang”

Restaurante Mar do Inferno
Rankad som nr 36 av 624 Restauranger i Cascais
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och ett fantastiskt urval av fisk och skaldjur. Barnen uppskattade det stora hummerakvariet. Prismässigt springer det lätt iväg men man äter ju inte hummer varje dag.

1  Tack Ernest W

Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Detta är ett paradis för älskare av fisk och skaldjur.
Vi har besökt denna fantastiska restaurant två gånger
under två års tid.
Vi rekommenderar er att reservera ett bord i god tid.
Läget vid Boca del Inferno är perfekt.
Servicen är av högsta nivå.
Vi skulle rekommendera deras skaldjursplatå, som består av hummer, räkor, krabba, Percebes, underbara såser mm.
Till detta har vi druckit Vinho verde och Portugals egen Cava.
När vi besöker Cascais nästa gång, så kommer vi inte missa
detta smultronställe.

Tack Anders6464
Omdömet skrevs 20 december 2016

Strålande utsikt över ett upprört hav från både terass och restaurang. Härlig stimmig miljö med matälskande gäster och engagerad personal..

Tack JorgenE48
Omdömet skrevs 7 november 2016

En ganska trång restaurang, men välbesökt av det fina folket från trakten. Fisken var ok, dock inte riktigt i relation till priset. Utan att fråga ställdes bröd o smör fram som jag inte åt p.g.a diet. Normalt ingår ju detta, men vi (2 pers) fick betala drygt 50 kr för i stort sett ingenting.

Tack Hans C
Omdömet skrevs 7 november 2016

Om man har tid över för lunch och är i Cascais är detta stället att äta på. Så mycket god fisk och skaldjur med en otrolig utsikt.

Tack Tomas B

Resenärer som tittade på Restaurante Mar do Inferno tittade också på

Cascais, Lisbon District

Cascais, Lisbon District

Besökt Restaurante Mar do Inferno? Berätta vad du tyckte!