“Fin utsikt, dålig mat.”
Omdöme om Furnas Do Guincho

Furnas Do Guincho
Boka med
Furnas Do Guincho har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 74 av 630 Restauranger i Cascais
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 21 november 2016

Dyrt o dessutom dålig mat. Åt Lobster crepes som var friterade rullar med någon smaklös blandning inuti, kom misstänkt snabbt på bordet som tyder på uppvärmning av någon sort. Shellfish paellan var katastrofal, torrt ris, torra kycklingbitar o t o m en torr mussla med sand i. Totalt överskattad plats, fin utsikt kan man få på annat håll till billigare pris.

Tack Anna-Stina F

Omdömet skrevs 14 maj 2015

Gillade hela stuket på denna restaurang!
Vi åt Chateaubriand med vin (HP Herdade Do Pombal) vilket passade perfekt till köttet!
Lite på dyrare sidan men alla pengar värda!

Tack Björn G
Omdömet skrevs 27 maj 2014

En populär restaurang med mycket gäster, dock inte på måndagar. Specialiserade på fisk och skaldjur. När du beställer bord så se till att be om icke rökare, dom har en avdelning för rökare. Småsakerna dom har ställt på bordet innan beställning kostar en del, var medveten om det. Lite långsam betjäning men bra service i övrigt. Såg att någon annan också var negativ till placeringen i restaurangen, inte så trevligt. Det finns bättre avdelningar, där det var fler gäster. Hade gärna suttit där.

• Atmosfär
Tack Laila B
Omdömet skrevs 26 maj 2013

Vi hade förbokat en 4-rätters middag för 20 personer på konferens. Från början till slut var personalen helt ointresserade av oss och ville nog bara få middagen överstökad. Placerade på avlägsen plats i restaurangen, medioker mat som kom in på löpande band och service som var helt utan värme och charm. Inte värt pengarna och maten var högst alldaglig.

• Atmosfär
Tack 87AMW
Omdömet skrevs 11 september 2012

Trevligt läge vid havet. God mat, stora portioner och bra service. Dock lite stressigt emellanåt. Lite trendigare än vissa andra i området.

Tack Richard L

Resenärer som tittade på Furnas Do Guincho tittade också på

Cascais, Lisbon District

Besökt Furnas Do Guincho? Berätta vad du tyckte!