“Härligt ställe!”

Taberna Clandestina Cascais
Boka med
Taberna Clandestina Cascais har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 630 Restauranger i Cascais

Satt med 3 vänner och åt en fantastiskt lunch. Stor variation på rätterna och autentisk mat. Positiv och välkomnande personal! Rekommenderas till ett besök!

Tack Anders S

Omdömet skrevs 20 september 2018 från mobil enhet

Åt lunch här i samband med en dag på stranden. Vi åt bricka med smårätter som delades på två. Goda charkuterier, liknade tapas med italiensk touch. Prisvärt. Liten mysig taverna.

Tack Hans L
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Helt underbar lunch till ett rimligt pris. Väldigt trevlig personal som t.o.m rekommenderade oss att beställa mindre (!) än vad vi tänkt göra då deras charkuteribricka var stor. Och det var den! Är en välväxt herre, men jag lämnade stället proppmätt och väldigt nöjd!
Se till att boka bord eller hänga på låset när det öppnar då sittplatserna är få och fylls snabbt!

Tack JockeOchSadaf
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Denna lilla resturang serverar mest Italienska förötter och dom är mkt goda .Tyvärr så var vår servitris inte så service inriktad och bidrog inte till ngn positiv stämning .Lokalen var liten och spartansk och verkar väldigt populär bland yngre människor .Jag tyckte som sagt att maten var god men inget mysigt ställe att gå tillbaka till.

Tack Mandy_Wine_Dine
FrancescoTC, Proprietario på Taberna Clandestina Cascais, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2018

Dear Customer, first of all we want to thank you for your review. We’re happy that uou like the place and the plates and we’re very sorry if the service didn’t fulfill your expectations.
Since we always want to do our best, we’ve reported your comments to our staff. We are very well know for the friendly approach and happiness of our staff but we want an 100% satisfaction of our customer.
Tha ks for your review and please, come back to our place to see that we’re much better than this. :-)

Tha ks again
Francesco

Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Fantastiskt service och mat. Ytterst goda drinkar. Atmosfären är gemytlig och restaurangens inredning rustik. Vi kom i rushen och fick vänta 30 min på bord men de är härligt att hänga på gatan utanför och dricka något gott från barluckan. Rekommenderas starkt!

Tack Johanna F

Resenärer som tittade på Taberna Clandestina Cascais tittade också på

Cascais, Lisbon District

Besökt Taberna Clandestina Cascais? Berätta vad du tyckte!