“Mr ”
Omdöme om The Tasting Room

The Tasting Room
Rankad som nr 12 av 618 Restauranger i Cascais
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Oväntat bra, vi fick utmärkt service och mycket god mat.
Vi avslutade tapas lunchen med ett gott portvin som vi fick hjälp att välja ut.

Tack Anders E

Omdömet skrevs 18 februari 2018

En mycket bra vinbar med kunnig och trevlig personal.
De har goda små rätter.
Ett av våra absoluta favoritställen.

Tack GBGGlobetrotter
Omdömet skrevs 31 augusti 2017

Restaurangen är enastående bra på portvin. Inte bara att alla väggar i den lilla lokalen är full av hyllor med företrädesvis portvin, dom vet vilken mat som gifter sig med portvinet. Vi fick en Bacalauh (potatis och torskblandning) som friterades. Jag trodde aldrig det skulle fungera,
MEN DET GJORDE DET
Tack för en matupplevelse jag trodde inte fanns!

Tack Hans H
Omdömet skrevs 12 november 2016 från mobil enhet

Det kändes helt omöjligt att inte gå in på The Tasting Room! Ser verkligen inbjudande ut från gatan med sin öppna atmosfär. Vi blev väldigt väl omhändertagna och provade både viner och en GT med apelsin o svartpeppar. Ostbrickan var delikat och en massa trevliga gäster i alla åldrar gjorde vår kväll i Cascais minnesvärd.

Tack Susanne P
Omdömet skrevs 4 november 2016 från mobil enhet

Väldigt bra ställe med tapas och vin. Den österrikiske ägaren med personal instruerade i det portugisiska vinet. Ett måste ställe i Cascais!

Tack Peter T

Resenärer som tittade på The Tasting Room tittade också på

Cascais, Lisbon District

Besökt The Tasting Room? Berätta vad du tyckte!