“Service! ”
Omdöme om Pica Pica Tapas

Pica Pica Tapas
Rankad som nr 10 av 632 Restauranger i Cascais
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Vi var här under tre kvällar och åt oss igenom menyn. Rekommenderar att prova deras olika plattor. Servicen var utmärkt! Serveringspersonalen var sprudlande och trevliga. Prisvärt och gott!

Datum för besöket: juli 2018
Tack HankthetankSweden
willy m, Propriétaire på Pica Pica Tapas, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2018

tack för din kommentar

Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Vi återkom flera kvällar och åt på Pica pica. Första kvällen tog vi tapasfatet och andra kvällen tog vi köttfatet. Båda var mycket goda, mycket mat och bra service.
Trevlig personal!

Datum för besöket: juni 2018
Tack sophiae327
willy m, Propriétaire på Pica Pica Tapas, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2018

tack för din kommentar och att ha kommit två gånger till oss

Omdömet skrevs 17 juni 2018

God mat - grillad bläckfisk var toppklass. Grillad kalv utmärkt. Trevlig personal. Kvalitet. Alla i sällskapet var mycket nöjda

Datum för besöket: juni 2018
Tack 105thomash
willy m, Propriétaire på Pica Pica Tapas, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2018

takk for din positive tilbakemelding fra hele picapica-laget

Omdömet skrevs 24 april 2018

Fantaastiskt goda tapasrätter, jättefin service med trevlig personal. Ett av få ställen vi ätit på 2 gånger under veckan.

Datum för besöket: april 2018
Tack beritz2017
pereiramarieor, Gérant på Pica Pica Tapas, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2018

tack för din kommentar glad att ha nöjt dig

Omdömet skrevs 31 augusti 2016

Tog en öl och åt lite tapas här innan en middag som var bokad senare. Vi satt utomhus och njöt av trevlig stämning bland gäster och flanörer. Rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack PerN582

Resenärer som tittade på Pica Pica Tapas tittade också på

Cascais, Lisbon District

Cascais, Lisbon District

Besökt Pica Pica Tapas? Berätta vad du tyckte!