Omdömet skrevs 23 oktober 2017 från mobil enhet

Vi tillbringade en vecka tillsammans med vår bebis på detta hotell, och var oerhört nöjda med boendet. Stort rum (vardagsrum samt sovrum!), mycket trevligt gammalt hus, hjälpsam personal, kanonbra städat och kvalitetsmaterial i allt från lakan till frukostdukningen. Även middagen var mycket god.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Anna H
Omdömet skrevs 24 augusti 2017 från mobil enhet

Hotell med bra läge i Ponta Delgada. Mysiga sällskapsutrymmen för avkoppling. Solterass och pool på taket. Bra frukost. Nära turistcentret där utflyktsbussarna avgår. Vi åkte med Solresor och deras kontor fanns i kvarteret. Rekommenderar att åka på någon utflykt eller hyra bil eftersom det mesta ön har att erbjuda finns utanför Ponta Delgada. En vecka i staden kan bli lång eftersom den inte är så stor.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack SannaA232
Omdömet skrevs 17 augusti 2017

Utmärkt service, fräscht mysigt rum med skön säng (riktig dubbelsäng), stort badrum, bra frukost, lunch och middag. Bra städning, trevlig och hjälpsam personal. Hotellet ligger bra till, några minuters gångväg till butiker, restauranger och marinan. Allt var toppen!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack AnnaSofie82
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Perfekt läge, god mat och supertrevlig personal. Beläget i gamla delen av staden med närhet till shopping, restauranger mm. Ett boende med karaktär! Enda minuset var att sängarna var ganska hårda, annars hade det blivit högsta betyg

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack V1376OOhelenk
Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell. Ligger mycket bra. Hörde inte av någon trafik. Personal mycket mycket trevliga. Frukosten god. Synd bara att frukosten inte började förrän kl 7:30. Bra med pool på taket. Rummen rena och fina. Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Heidi P