“Helt okej”

Rankad som nr 58 av 228 Restauranger i Ponta Delgada
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 8 september 2017

En av restaurangerna på Ponta Delgadas pir. Vi beställde pizzor. Dessa var riktigt bra. Tunn och frasig botten och bra smak. Helt okej service, bra priser och trevlig utsikt.

Tack _hakan_bergdahl

Omdömet skrevs 17 augusti 2017

De hade knappt några råvaror hemma trots att de stod med i menyn, samma sak gällde ölen. Sushin var ändå god, det lilla de lyckades åstadkomma. Pastan däremot var bara en kletig röra. Servicen var däremot bra.

Tack AnnaSofie82
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Det började bättre än en 3:a, trevlig servitör som skojade med sonen. Sen så gick det tydligen upp för dem att det är fredag! Helt plötsligt så tog det ca 1 timme att få maten (pasta och pizza) servitören försvann spårlöst. Maten är helt ok och vinet prisvärt! Miljön är mycket trevlig.

Kanske bättre en kväll mitt i veckan!?

1  Tack LommaBeach
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Snabb service! Inte många kund dock.
Helt okej pizza, men inte mer än så.
Ganska tråkig miljö I hamnen.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Mikael A
Omdömet skrevs 2 november 2016 från mobil enhet

Bästa med stället är utsikten men det finns flera restauranger med fin utsikt så gå inte hit. Vi beställde varsin pizza och servitören kom ut och dukade, ställde fram en skål med oliver och ost samt en varsin förpackning med grissinipinnar. Jag hade beställt en pizza med biff och ruccola och efter en stund fick vi höra att det inte fanns ruccola. Det är okej sa vi. Ut kom pizzorna, biffen som var tunt skuren var nästan blodig så den fick jag lämna. Botten torr mjölig och smaklös och resten smakade inte mycket mer. Andra pizzan var lika smaklös. Vi åt inte upp mer än hälften. När notan kom hade de tagit betalt för oliverna och grissinipinnar typ 30 kr. Inte mycket pengar men fräckt. När jag påpekade att det var oförskämt drog han genast bort det från notan. Nej kan inte rekommendera stället. En besvikelse.

Datum för besöket: november 2016
Tack Amarund

Resenärer som tittade på La Cantina tittade också på

Ponta Delgada, Sao Miguel

Besökt La Cantina? Berätta vad du tyckte!