“Missnöjda”

Rankad som nr 52 av 209 Restauranger i Ponta Delgada
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs augusti 17 2017

De hade knappt några råvaror hemma trots att de stod med i menyn, samma sak gällde ölen. Sushin var ändå god, det lilla de lyckades åstadkomma. Pastan däremot var bara en kletig röra. Servicen var däremot bra.

Tack AnnaSofie82

Omdömet skrevs augusti 11 2017 från mobil enhet

Det började bättre än en 3:a, trevlig servitör som skojade med sonen. Sen så gick det tydligen upp för dem att det är fredag! Helt plötsligt så tog det ca 1 timme att få maten (pasta och pizza) servitören försvann spårlöst. Maten är helt ok och vinet prisvärt! Miljön är mycket trevlig.

Kanske bättre en kväll mitt i veckan!?

Tack LommaBeach
Omdömet skrevs juli 19 2017 från mobil enhet

Snabb service! Inte många kund dock.
Helt okej pizza, men inte mer än så.
Ganska tråkig miljö I hamnen.

Tack Mikael A
Omdömet skrevs november 2 2016 från mobil enhet

Bästa med stället är utsikten men det finns flera restauranger med fin utsikt så gå inte hit. Vi beställde varsin pizza och servitören kom ut och dukade, ställde fram en skål med oliver och ost samt en varsin förpackning med grissinipinnar. Jag hade beställt en pizza med biff och ruccola och efter en stund fick vi höra att det inte fanns ruccola. Det är okej sa vi. Ut kom pizzorna, biffen som var tunt skuren var nästan blodig så den fick jag lämna. Botten torr mjölig och smaklös och resten smakade inte mycket mer. Andra pizzan var lika smaklös. Vi åt inte upp mer än hälften. När notan kom hade de tagit betalt för oliverna och grissinipinnar typ 30 kr. Inte mycket pengar men fräckt. När jag påpekade att det var oförskämt drog han genast bort det från notan. Nej kan inte rekommendera stället. En besvikelse.

Tack Amarund
Omdömet skrevs oktober 19 2014 från mobil enhet

Söndagkväll
och inte så många restauranger öppna. Vi sökte på italiensk restaurang och hittade denna. Vi valde denna restaurang för att den låg nära hotellet, vi var trött och de blåste på riktigt och vi ville inte gå så långt. Vi beställde bruschetta med en tomatröra på. Den var lite bättre än god, men inte full poäng. Däremot hade jag högre förväntningar på ravioli och även på gnocchin. Tyvärr ej till belåtenhet. Däremot var chokladbakelsen (vesuvio) och tiramisun riktigt goda. Tyvärr fanns inte så många Italienska viner att välja på heller. Priset för middagen var lågt, så det håller uppbetyget.

2  Tack Siv E

Resenärer som tittade på La Cantina tittade också på

Ponta Delgada, Sao Miguel

Besökt La Cantina? Berätta vad du tyckte!