“Fantastiskt!”

Kök: Portugisiskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 oktober 2016 från mobil enhet

Mycket god mat,vin och trevlig personal. Mycket prisvärt! 18 platser . Riktiga handdukar på toa ger ett extra plus

Tack Putte O

Omdömet skrevs 16 augusti 2016 från mobil enhet

Beställde in en mix tallrik av allt. Slutade med att vi båda rullade därifrån. Trevlig atmosfär. Jätte vänlig och kunnig personal. Rekommenderar varmt detta s4älle

Tack Fredrik L
Omdömet skrevs 27 juli 2016

Jag hade kollat upp stället innan på tripadvisor och tyckte det verkade intressant. Det var en smula svårt att hitta men när vi kom fram så såg det stängt ut. Skenet bedrog. När man öppnat dörren kom man in i en stor vinkällare med ett begränsat antal bord. Vi hade tur och fick ett bord utan reservation.
Specialiteten är Azorisk plockmat. För 20€ fick vi in ett stort fat med korv ost och skinka som tillsammans med en tallrik svamp och rostade tomater räckte väl till två personer. Dessutom fick vi bra hjälp med att välja vin.

Tack Tobbelkp
Omdömet skrevs 9 juli 2016 från mobil enhet

Mycket bra service. Jätte fina tapas kombinerat med gott vin. Underbar miljö och musik som förstärkte känslan. Lite svårt att hitta men väl värt ett besök.

Tack Kent L
Omdömet skrevs 8 juli 2016 från mobil enhet

Mycket bra service med engagerad och kunnig personal. Vi beställde deras sammansatta tapas med ostar, korvar och kött med olika sorters bröd till. Smakade utmärkt. Mycket prisvärt.

Tack Mantor T

Resenärer som tittade på Reserva Bar tittade också på

Ponta Delgada, Sao Miguel

Besökt Reserva Bar? Berätta vad du tyckte!