“Mycket god mat, men lite trång restaurang. ”
Omdöme om O Giro Restaurante

O Giro Restaurante
Rankad som nr 25 av 224 Restauranger i Ponta Delgada
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 3 personer som åt, alla rätterna var riktigt goda. Vi åt en Cataplana för 2 personer och en Espetada Lulas. Den enda nackdelen med dessa rätter var att kokt potatis utan sås till skaldjur är kanske inte bästa kombination. Restaurangen var kanske i trångaste laget. Servicen var inget att klaga på. Priserna överkomliga.

Tack Björn B

Omdömet skrevs 16 september 2017

Det här är enligt min mening en kvarterskrog men ändå med en riktigt god standard.
Än en gång som på många andra krogar och barer i Ponta Delgada är det stora portioner man får och för det mesta håller de god standard.
Här var det en god standard och servitrisen som serverade vid mitt bord var riktigt trevlig och tillmötesgående.
Fast att klockan hade passerat stängningstid vilket jag hade missat så skyndade hon aldrig på utan lät mig sitta där i lugn och ro.
När jag upptäcker detta så bara lugnar hon mig och säger att jag inte behöver ha bråttom.
Tror faktiskt att hon tog upp min beställning på kaffe efter maten efter stängningstid.
Jag kan rekommendera deras pasta carbonara som var riktigt god och fint presenterad på tallriken.

Tack Anders Nannor N
Omdömet skrevs 29 augusti 2017 från mobil enhet

Helt okej mat men ganska tråkigt och inte värt priset. Mysig uteservering dock och personalen var trevlig

Tack Enaldia199
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe mitt på gågatan med blandad meny. Överraskande fin fisk och gott lokalt vin. Trevlig och hjälpsam personal.

Tack Calmram
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Trevlig miljö med bra mat och prisvärda alternativ. Vi åt svärdfisk och pasta. De lyckades bra med båda rätterna. Husets vin var bra och mycket prisvärt. Det enda var att det tog lite lång tid att få maten, annars hade det blivit högre betyg.

Tack LommaBeach

Resenärer som tittade på O Giro Restaurante tittade också på

Ponta Delgada, Sao Miguel

Besökt O Giro Restaurante? Berätta vad du tyckte!