“Ok middag på gågatan ”

Rankad som nr 79 av 191 Restauranger i Ponta Delgada
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Buffé, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Buffé, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 15 2017 från mobil enhet

Del av hotel Talisman med två restauranger åt olika håll - en åt gågatan och en inåt en liten park. Bra och snabb service, helt ok mat men ingen gourmetkrog. Tyvärr ingen barnmeny. Högre mellanprisnivå runt 12-14euro för huvudrätt. Åt en rätt fin panerad vitfisk med kokt potatis och tartarsås och maken åt en svärdfisk med lite roligare tillbehör.

Tack Calmram

Omdömet skrevs augusti 12 2017 från mobil enhet

En ok middag på ett ganska mysigt ställe. Vi beställde en mycket god köttbit på en het sten. Dock var tillbehören inte lika heta utan ganska tråkiga. Sonen fick en bra pasta och en god efterrätt.
Servisen var blandad beroende på vem som servade. Den ena var mycket trevlig och bjöd på sig, den andre såg oss knappt.
Helt överkomligt pris och bra viner.

Tack LommaBeach
Omdömet skrevs augusti 7 2017 från mobil enhet

Kan möjligtvis va den sämsta service jag nånsin råkat ut för. Undvik detta ställe om du kan. 25min för att servera en öl är under all kritik o vid tillfället satt här 4 andra gäster så dom va inte överbelastade om man säger så.

Tack Henrik D
Omdömet skrevs maj 11 2017 från mobil enhet

Det var väldigt bra service och mumsiga efterrätter. Skulle verkligen tipsa om denna. Även väldigt trevligt bemötande och en bra miljö, hoppas också att ni skulle vilja testa denna bra resturang!

Tack Gustav K
Omdömet skrevs juli 27 2016

Åt här några gånger och var nöjd med mat och service.
Vi tog buffe en gång och då var det inte så bra så håll er
till menyn och drick de lite dyrare vinerna.

Tack Aulis H

Resenärer som tittade på Restaurante Palm Terrace Cafe tittade också på

Ponta Delgada, Sao Miguel

Besökt Restaurante Palm Terrace Cafe? Berätta vad du tyckte!