Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Bodde 4 nätter på detta stilrena hotell som har en avslappnad atmosfär. Restaurangen med sin goda mat, bra viner och en fantastisk personal är hotellets hjärta .
Sagres med sin vackra dramatiska natur är en plats vi gärna återvänder till.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack agge1
Omdömet skrevs 3 februari 2018

Vacker utsikt. Fina rum. Bra frukost. Ligger centralt och med närhet till många restauranger. Väl tilltagna rum, men det fanns en del gråsuggor som tog sig in via balkongdörren. Städet såg dock till att ta bort dem varje dag.

Rumstips: Sviterna är fina
Datum för vistelsen: september 2017
Tack Eva F
Omdömet skrevs 27 december 2017

December är det ingen hög beläggning, vilket är synd då omgivningarna är otroligt vackra och dramatiska. Hotellet är ett smakfullt, diskret hotell med en inramning av lagom lyx. Vi bodde i ett mycket komfortabelt rum, med balkong mot havet. Fantastisk soluppgång bjöds det på. Mycket bra middag och ett brett utbud av riktigt bra viner. Otrolig frukost med många nyttiga inslag.

Rumstips: Väl värt och betala lite mer för balkong och havsutsikt
Datum för vistelsen: december 2017
Tack lottar376
Omdömet skrevs 29 maj 2016

Ett hotell som har allt.
I ett lugnt och avskilt område med fantastisk utsikt.
Trevlig personal, fina rum och en bra restaurang.
Personalen i restaurangen var lite förvirrad, lite som Basil i Pang i bygget, men till slut blev allt bra, och maten som är det vigtigaste, var fantastisk.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Glenn J
Omdömet skrevs 4 april 2016

Tyst, och lugnt. Det var stil på rummet. Liten veranda ut mot gräsmatta, med utsikt mot havet. Allt till ett mycket rimligt pris. Bra frukost. Goda möjligheter till fina promenader i närheten. Kanske aningen svårt att få hjälp i receptionen, pga mycket att göra/underbemanning.

Datum för vistelsen: mars 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Tack 107stefanl2016