Omdömet skrevs 4 augusti 2016

Vi hyrde en lägenhet i 14 dagar. Lägenheten låg på bottenvåningen och hade en trivsam privat trädgård med grönt gräs och ett par träd. Städningen var perfekt, bland det mest noggranna vi varit med om. Personalen i den dygnet-runt-öppna receptionen var mycket engagerad och hjälpsam. Luftkonditioneringen fungerade inte vid vår ankomst, men felet fixades omedelbart av ett par tekniker som kallades in. Bredbandet var oftast snabbt, runt 5 mbps. Köksutrustningen räckte utmärkt för enklare matlagning men vi fick även låna en större kastrull i receptionen.
Läget var mycket bra, gångavstånd till mataffär, restauranger, pubar. Fri parkering på gatan, garageplats var tillgänglig mot avgift. Poolen var perfekt för barn att lära sig simma i (ca 150 cm på djupaste punkten) och renhölls av speciell personal.
Ljudet från enstaka bilar kan höras nattetid (vissa lägenheter vetter mot genomfartsväg). Lägenheterna rekommenderas starkt.

Rumstips: Vissa rum kan vara lite trafikstörda.
Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Peter B
Omdömet skrevs 29 maj 2016 från mobil enhet

Vi bodde en vecka i en fin lägenhet med allt man kan önska. Separat sovrum och allrum/kök med tvätt och diskmaskin. Kommer gärna tillbaka. Fint poolområde. Bra om man har bil då det ligger en bit från centrum och mataffärer.

Tack Sandra E
Omdömet skrevs 23 april 2016 från mobil enhet

För andra gången har vi nu bott på detta hotell och är mycket nöjda. Lägenheten är mycket bra utrustad, den ligger nära centrum av Sagres med affärer och restauranger samt gott om parkering. Servicen var också utmärkt.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack 23leifl
Omdömet skrevs 10 juli 2015

Sagres är en lugn och mysig pärla vid Europas sydvästligaste hörn, ett område med fantastiska stränder, bra surf och färsk fisk. Time apartments ligger mitt i byn och har fina och bekväma lägenheter samlade kring en stor gård med pool. Perfekt för barnfamiljer.

Tack 674perk
Omdömet skrevs 9 juli 2015

Familjen trivdes utmärkt i lägenheten, Rent och snyggt och gott om plats. Rymlig balkong. Poolen är ganska liten men mysig - aldrig någon trängsel.
Ca 10 min promenad till centrala Sagres med bra restauranger och barer, riktigt bra klass på maten på samtliga ställen vi besökte.
Personalen är mycket hjälpsam och kunnig. Vi fick tips om bra utflyktsmål.

Tack Anders50