Omdömet skrevs 29 maj 2016 från mobil enhet

Vi bodde en vecka i en fin lägenhet med allt man kan önska. Separat sovrum och allrum/kök med tvätt och diskmaskin. Kommer gärna tillbaka. Fint poolområde. Bra om man har bil då det ligger en bit från centrum och mataffärer.

Tack Sandra E
Omdömet skrevs 23 april 2016 från mobil enhet

För andra gången har vi nu bott på detta hotell och är mycket nöjda. Lägenheten är mycket bra utrustad, den ligger nära centrum av Sagres med affärer och restauranger samt gott om parkering. Servicen var också utmärkt.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack 23leifl
Omdömet skrevs 10 juli 2015

Sagres är en lugn och mysig pärla vid Europas sydvästligaste hörn, ett område med fantastiska stränder, bra surf och färsk fisk. Time apartments ligger mitt i byn och har fina och bekväma lägenheter samlade kring en stor gård med pool. Perfekt för barnfamiljer.

Tack 674perk
Omdömet skrevs 9 juli 2015

Familjen trivdes utmärkt i lägenheten, Rent och snyggt och gott om plats. Rymlig balkong. Poolen är ganska liten men mysig - aldrig någon trängsel.
Ca 10 min promenad till centrala Sagres med bra restauranger och barer, riktigt bra klass på maten på samtliga ställen vi besökte.
Personalen är mycket hjälpsam och kunnig. Vi fick tips om bra utflyktsmål.

Tack Anders50
Omdömet skrevs 15 maj 2014

Ett underbart ställe som vi bara har positiva saker att säga om. Rummen var moderna och rena. Stora lägenheter med dubblett av både TV och aircondition. Personalen var underbar, liksom omgivningarna. Vi var där 2013, men återvände med vänner 2014.

Datum för vistelsen: april 2014
2  Tack Bernt-Olov