Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Stort och fint hotell med många olika komplex och pooler som hör till. Det finns en uppvärmd inomhuspool och jacuzzi. I jacuzzin får barn under 16 år inte vistas. I inomhuspoolen är det lugn som gäller. Inga dyk eller hopp från kanten. Hotellet ligger riktigt nära stranden. På stranden finns det två restauranger. Vi hyrde en lägenhet med två sovrum och två badrum. Lägenheten är stor och fräsch. Det städas två gånger i veckan så kom ihåg att hänga handdukarna på tork. Du behöver bil för att kunna ta dig till närmaste mataffär. Vädret har varit fantastiskt den här gången och veckan, det är tredje gången vi är här. Det finns mycket att göra och se i området. En promenad över berget till Luz och en promenad till grottorna dit det även går båtutflykter.

Datum för vistelsen: november 2017
1  Tack helenk815
Omdömet skrevs 12 mars 2017

Bra storlek på rummen. Perfekt med litet pentry när man reser med småbarn. Inga problem att få en spjälsäng till rummet. Fint badrum med badkar. Frukosten var ok men levde ej upp till förväntningarna vad det gällde utbud och kvalitet. Spa finns på hotellet men var tyvärr fullbokat hela veckan redan när vi kom. Det hade varit bra om man upplysts om att det var så svårt att få tider till spabehandling redan vid bokningen så att vi då kunnat boka i tid. En besvikelse. Inomhuspoolen var varm (31 gr) och lagom stor. Utomhuspoolerna var under renovering så dessa kunde vi tyvärr ej nyttja.
Ok städning. Jättesköna sängar. Bra med parkering precis utanför hotellet. Nära ner till stranden och en ok promenad till till stan. Kan allt som allt klart rekommenderas!

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack KalmarAnna
Omdömet skrevs 7 juli 2015 från mobil enhet

Resort som motsvarade alla våra förväntningar. Stor fin lägenhet med allt vad man kan begära eller behöva på en semester. Utmärkt service av personalen. Rent och fräscht i hela anläggningen. 2 minuters promenad till fina sandstranden porto de mos. Rekommenderas varmt! Vi åker gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2015
1  Tack Isabelleaf
Omdömet skrevs 6 juli 2015 från mobil enhet

Lyxigt boende nära stranden. Utsikt ut över atlanten från lägenheten. Rikligt utrustad lägenhet. Stort käk med alla nödvändiga vitvaror inkl tvättmaskin. Stora sovrum och badrum. Bra att ha bil eftersom det är några kilometer in till centrala lagos. Som barnfamilj tyckte vi det vara bättre att bo när havet. Relativt dyrt boende men mycket fräscht.

Datum för vistelsen: juli 2015
2  Tack MZON
Omdömet skrevs 2 februari 2015

Vi bodde på detta hotell hela november. Lyxboende är kanske att ta i, men väldigt rymlig lägenhet. Stort sovrum med kassaskåp och gott om utrymme för kläder, välutrustat kök - alla maskiner man kan önska sig, dock ingen kaffe-bryggare! Saknades några bestick och skålar men det var inga problem att komplementera. Fräscht badrum, stort vardagsrum i kombination med köket.
WiFi gratis som funkade klanderfritt.
Inomhus-pool och bastu och stor utomhus-pool. Garage under hotellet.
Vi var mycket nöjda med lägenheten! Trevligt bemötande av personalen.
Gångavstånd till den fina stranden, men c:a 30 minuter till centrum.

Rumstips: Om man vill ha sol inpå balkongen skall man boka rum i den västra delen. I den östra delen av byggnaden kommer inte solen in alls!
Datum för vistelsen: november 2014
Tack Golfanders