“Suveränt hotell”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Cascade Wellness & Lifestyle Resort
Rankad som nummer 4 av 53 hotell i Lagos
Omdömet skrevs april 20 2016

Vi bodde i tre veckor i en lägenhet med vardagsrum, kök och ett sovrum. Standarden är mycket hög, liksom servicen. Hela hotellområdet är mycket tyst och lugnt. Kan varmt rekommenderas. Möjligen skulle vi önska att internet fungerade lite bättre.

• Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack _040_495637

Omdömet skrevs oktober 3 2015

Hotellet ligger i ett lugnt område ca 20-30 min promenad till centrum. Vi hade ett rum med utsikt mot havet och poolen. Rummet var städat 2 gånger/ dag. Rent också vid poolen. Många solstolar parasoler och badhanddukar. Mycket god frukost. I hotellet finns det ett bra gym öppet 12 timmar om dagen, Man kan också träna yoga och pilates mot avgift. Snabb och välfungerade Wi-Fi. Mycket trevlig och hjälpsam hotellpersonal. Nära till stränder men hotellet har också egen minibuss med regelbundna turer ditt. Det lilla extra var Cava till frukost samt en liten kaka på rummet varje kväll.

• Bodde här: September 2015, reste som ett par
Tack SwePol2015
Cascade R, Gerente de relações com clientes på Cascade Wellness & Lifestyle Resort, svarade på det här omdömetSvarade oktober 15 2015

Kära Gäster,
tTack så mycket för ditt meddelande.
Beröm och positiv feedback är viktig för oss alla och att fortsätta med vår dagliga skyldighet för var och en av våra gäster.
Alla små detaljer är tänkt för att ge oförglömliga stunder och du tar bort minnen.
Tack för dina önskemål.

Omdömet skrevs januari 22 2014

Ett fantastiskt fint hotell med otroligt serviceminded och trevlig personal som fick en att känna sig väldigt välkommen och unik. Jättefina rum, bra städning, vi uppgraderades och fick rum med havsutsikt. Restaurangen var fantastisk med underbart god mat som var en fröjd för både gom och öga och jättebra och kunnig personal som kunde rekommendera bra viner till maten och såg till att det hela tiden fanns det som behövdes på bordet. Dessutom en omgivning med möjlighet att promenera precis vid havet. Hit åker vi gärna igen!

• Bodde här: December 2013, reste med vänner
Tack Marie F
Omdömet skrevs januari 3 2014 från mobil enhet

Hela vår vistelse, in i minsta detalj, var över förbäntan. Den stora avgörande känslan är att ALLA som jobbar där är sig själva, genomtrebliga, öppna, bjuder på sig själva och verkligen VILL att man ska trivas. Vi bodde där bara en natt, men blev bemötta som om vi stannade en vecka. Otroligt bra frukost ich middag. Goda viner. Fantastiska rum. OK pool, bastu etc. Enlrmt fin utsikt över havet, mycket fin anläggning! Kort sagt - åk dit!

Bodde här: Januari 2014
Tack Anders F
Omdömet skrevs februari 19 2013

Vi stannade ett par nätter under Augusti 2013 och hade en lägenhet direkt mot barnpoolen.
Absolut bästa lägenhethotel någonsin med mycket vacker och samtidigt praktisk inredning.
Köket var utrustat med allt du behöver och lite till. Vi hade rum på bottenvåningen men det passade alldeles utmärkt för vår dotter som bara sprang ut till poolen. Poolen var mycket fin med sandstand och varmvatten. Fina solstolar och gratis handdukar av bäst kvalitee.

Tips för att välja rum: Upp till var och en men om du har små barn så rekommenderar vi lägenhet mot barnpoolen.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2012, reste med familjen
1  Tack 16 446
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Lagos
3,2 km bort
Carvi Beach Hotel Algarve
23,1 km bort
Martinhal Sagres Beach Resort & Hotel
Visa priser

Besökt Cascade Wellness & Lifestyle Resort? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Cascade Wellness & Lifestyle Resort

Adress: Rua das Ilhas, Lagos 8600-513, Portugal
Telefonnummer:
Region: Portugal > Algarve > Faro District > Lagos
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 1 av Strandhotell i Lagos
Nr 1 av De populäraste resorthotellen i Lagos
Nr 2 av Lyxhotell i Lagos
Nr 2 av Spahotell i Lagos
Nr 3 av Familjehotell i Lagos
Nr 3 av Romantiska hotell i Lagos
Prisklass: 978 kr - 5 233 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Cascade Wellness & Lifestyle Resort 5*
Antal rum: 86
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Cascade Wellness & Lifestyle Resort. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Cascade Hotel Lagos

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?