Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Expedia.com
Agoda.com
955 kr
Helt återbetalningsbar innan tis 26 mars
Inga bokningsavgifter
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
510 av 1 183 omdömen
Omdömet skrevs 17 april 2017

Bra lägenheter med allt vad man behöver. Balkonger och altan med solsängar. Mycket fin havsutsikt från lägenheten, inga hus framför. Parkering alldeles utanför lägenheten. Uppvärmd pool. En mycket bra restaurang. Personalen var mycket hjälpsamma och trevliga.
Kanske behöver lägenheterna fräschas upp lite. Börjar bli lite slitna.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Erland S
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Sally C, Diretor de Vendas på Pestana Palm Gardens, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2017

Thank you for your review of Pestana Palm Gardens.

We are very pleased to hear how much you enjoyed your holiday with us and that you appreciated our spectacular sea views.
Your feedback is very important to us and shall be passed on to our departments concerned.

We hope to welcome you back sometime in the near future.
Best regards,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 februari 2017

Trevligt lägenhetshotell. Vi hade tre rum på två plan, två badrum. Uteplats med bord och stolar, solstolar. En restaurang med hygglig mat. Lite för långt in till själva centrum. Backigt. Lite för kallt under februari-mars. Kallt i havet. Maten på restaurangerna är okryddade.

Rumstips: Beställ hörnlägenhet med sol på uteplatsen. Det finns mörka lägenheter.
Datum för vistelsen: mars 2016
    • Rum
Tack Marie R
Sally C, Diretor de vendas på Pestana Palm Gardens, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2017

Thank you for your review of Pestana Palm Gardens.
We are delighted to hear how much you enjoyed your stay with us and in Carvoeiro.
We hope to welcome you back sometime in the near future.

Best regards,
Stephanie Amaral

Omdömet skrevs 4 januari 2017

Bra läge i förhållande till golfbanorna, bara en kort bilfärd. Servicen är utmärkt och alla som jobbar i receptionen är trevliga och hjälpsamma. Restaurangen håller ok standard och jag kan rekommendera frukosten för 9 euro som håller bra i många hål på banan.

Rummen är rena, rymliga och man kan åka som par, familj eller golfvännerna

Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Sovkvalitet
Tack danielwB8457ND
Sally C, Diretor de vendas på Pestana Palm Gardens, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2017

Thank you for your review of Pestana Palm Gardens.

We are very pleased to hear how much you enjoyed your holiday with us in Palm Gardens and that all our stay made your stay as comfortable as possible.

We hope to welcome you back sometime soon!
Kind regards,

Omdömet skrevs 21 november 2016

Detta var andra gången vi bodde på Pestana Palm Garden och denna gång var lika bra som förra gången. Rymliga lägenheter som har allt. Städning sex dagar iveckan! Utsikten över Atlanten är härlig att se varje morgon. All personal är alltid trevliga och hjälpsamma. Bad i den uppvärmda poolen i november är inte dumt. Vi kommer tillbaka nästa år!!

Rumstips: Försök att få lägenhet som har direkt utsikt mot Atlanten
Datum för vistelsen: november 2016
  • Restyp: Reste med familjen
    • Rum
Tack Björn R
Sally C, Diretor de vendas på Pestana Palm Gardens, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2016

Dear Guest,
Thank you for your excellent review of Pestana Palm Gardens.
We are so pleased to hear you enjoyed your second stay with us so much and we shall look forward to welcoming you back next year!

Kind regards,

Omdömet skrevs 6 december 2015

Kanonboende med bra läge till strand, stad och golfbanor. Fantastisk trevlig personal. Vi bodde fyra veckor i november och njöt varje sekund. Fullt utrustat kök, städning varje dag och en uppvärmd utomhuspool som vi använde efter golfrundorna. WIFI i lägenheterna som fungerade bra. Kan verkligen rekommenderas.

Datum för vistelsen: november 2015
Tack Björn R
Sally C, Diretor de vendas på Pestana Palm Gardens, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2015
Google-översättning

Thank you very much for your review of Pestana Palm Gardens.

We are very glad to hear you enjoyed your holiday with us in Palm Gardens and that our Villas accommodated you so well.
We strongly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back sometime in the future for another wounderful holiday.

Kind Regards
Management