“Fantastik villa med många rum och stor Pool.”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 4 Skribent
29 omdömen
10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 hjälpsamhetsröster
“Fantastik villa med många rum och stor Pool.”
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 för en vistelse i september 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi hyrde huset i 10 dagar, först var vi hela familjen där ,när våra barn med familjer åkte hem, kom andra bekanta, och då kom stödfirman och städade och bäddade rent i alla sängar allt detta ingick i hyran.
Vi fick också jätte bra tips och hjälp på bra cateringfirmor i Carvoeiro, samt bra tips på utflykter
och restauranger.
Vi fick även stanna 6 timmar länge på utchecknings dagen .
Klart bra !

Datum för vistelsen: september 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera