“Middag”
Omdöme om Hos Oss I Ängra

Hos Oss I Ängra
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Kårböle
Omdömet skrevs 18 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt ställe att besöka, rogivande plats, god mat duktig kock, trevlig personal vill ni äta gott så ta en tripp till detta underbara ställe i Ängra i Hälsingland tälta hyr rum eller bara boka en natt på flotten 1 natt kanske ni får möjlighet att se björn mm gå in på hemsidan

Datum för besöket: augusti 2021
Tack carinasE904JH

Omdömet skrevs 14 mars 2021

Bra mat och mysigt. Riktigt bra husmanskost!
Perfekt för alla åldrar! Rekommenderas starkt 10 av 10 möjliga.

Datum för besöket: mars 2021
Tack AndreasH2876
Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

Mysig liten gård precis vid ”stora vägen”. 11-16 serverades bra husman för en hundring. Personalen var trevlig och maten vällagad, mycket bättre än godtycklig vägkrog :)

English
Well cooked swedish/european food for around 100 SEK in a cozy restaurant. Much better than most roadside restaurants.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack Spaedtke
Omdömet skrevs 3 januari 2021 från mobil enhet

Vi stannade för lunch på detta mysiga ställe, jättegod mat och trevlig personal. Helt klart värt en omväg. Hit kommer vi gärna igen

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack 834katarinal
Omdömet skrevs 19 september 2020

Glatt överraskade fann vi denna pärla där vi åt lunch. God och riktig mat till bra pris, trevlig personal och mysig miljö. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: september 2020
Tack Kalasklart

Besökt Hos Oss I Ängra? Berätta vad du tyckte!