“För belgisk mat och dricka”
Omdöme om Arcadi

Arcadi
Boka med
Arcadi har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 306 av 4 021 Restauranger i Bryssel
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 15 november 2016

Mysig, trång restaurang med vällagad mat och god öl.Mycket uppmärksam personal som var både snabb, trevlig och gav kunden en bra upplevelse. Kommer att återkomma!

Tack Annelig

Omdömet skrevs 6 maj 2016 från mobil enhet

Tog kaffe, varm panini med mozarella och cola för ca 12 euro. Allt var bra och trevlig servitris som faktiskt ville prata engelska och menyn var på engelska också. Mycket folk som går utanför om man bara vill kika på människor...

Tack Henrik S
Omdömet skrevs 3 mars 2016

Jobbar mycket i Bryssel och återkommer alltid till detta ställe. Inga problem att vara själv, man får sitta bra och får bra service. maten är riktigt hemlagat god, pajarna rekommendera för så hemlagat smakar det nästan aldrig som här. Trevlig och rask service, mycket folk!

Tack Lena B
Omdömet skrevs 7 oktober 2014

Specialiteten grönsakspajer rekommenderas starkt. De är goda och "hemlagade", dvs inte som alla andra.
Nästan alltid fullsatt. Helt ok att gå till även om man ska äta ensam. Enkelt, trivsamt, trångt och ganska slamrigt men på ett trevigt sätt. Man känner sig bekväm.
Roligt att titta på folk, både andra gäster och de som passerar ute på gatan.

• Atmosfär
Tack reserigen
Omdömet skrevs 4 augusti 2014

Detta ställe hade i alla fall bra lunch, god öl och väldigt god efterrätt. Om jag någonsin återvänder till Bryssel så äter jag gärna här igen.

Tack Marcus H

Resenärer som tittade på Arcadi tittade också på

Bryssel, Belgien

Besökt Arcadi? Berätta vad du tyckte!