“Ölparadis”

Kök: Belgiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 27 2017 från mobil enhet

Det givna stället för ölälskaren! Massor med ölsorter att välja mellan, snabb service. Inget ställe att äta på, även om det finns någon enklare rätt, utan här är det öl som gäller.

Tack Paula P

Omdömet skrevs augusti 4 2016 från mobil enhet

Måste säga att de har största utbudet av öl som jag såg nån gång i puben. Väldigt speciell och intressant inredning men kan vara svårt att hitta ett ledigt bord efter kl 4.

Tack Викуля Г
Omdömet skrevs februari 17 2016 från mobil enhet

Rätt äckligt med all dammsamlande rekvisita, men ölen var riktigt god. Stort utbud av öl.

Serviceinriktad personal som bjöd på en del skratt.

Tack Peter S
Omdömet skrevs januari 2 2016

En riktigt mysig ölkällare som jag upplever mer gedigen än Delirium och då är ändå Delirium mycket bra. Här finns massor av olika ölsorter och tilltugg. Imponerande interiör och kunnig snabb personal. Här hittade jag en ny öl som kom att bli en favorit- Delirium Tremens lite stark över 8% ,vilket inte smakas, men en upplevelse i arom. Hinner man bara med en ölkällare på sitt besök i Bryssel så är detta stället.

Tack Maritha H
Omdömet skrevs oktober 15 2015

Här är ett perfekt ställe att sitta och prova belgisk öl. Personalen är snabb, trevlig och kunnig. Om man sitter på uteserveringen kan man sitta och titta på Manneken Pis och alla dess besökare. Det är också jättemysigt inomhus.

Tack Carina J

Resenärer som tittade på Poechenellekelder tittade också på

Besökt Poechenellekelder? Berätta vad du tyckte!