“Trevlig miljö!”

Kök: Belgiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

God mat och härlig atmosfär mot sen timmarna. Servicen var dock ingen höjdare. Inga leende och de glömde delar av vår beställning.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Aall-flood
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 496)

Omdömet skrevs 11 april 2017

Detta var restaurangen med högst betyg på T.A som vi skulle besöka på resan. Rena skämtet, förvirrade kypare som serverade fel dricka, fel mat och förvirrade oss och varandra. Maten var smaklös och intetsägande vilket förvånade mig mycket då många prisat densamma. Ingen höjdare alls.

Datum för besöket: april 2017
Tack Jörgen B
Omdömet skrevs 30 december 2016 från mobil enhet

Vi åt musslor i vitt vin och musslor med vitlök, båda var jättegoda men musslorna i vitlök var fantastiska.
Servicen var sådär men så verkar det vara överlag i Bryssel.
Helt klart värt ett besök.

Datum för besöket: december 2016
Tack Cicki58
Omdömet skrevs 7 oktober 2016 från mobil enhet

Läste på TripAdvisor och gick hit ensam en kväll. Ångrade mig inte. Åt sniglar till förrätt och musslor med vitlök till huvudrätt. Husets öl smakade bra till.
Nästa gång vill jag testa även den traditionella rätten med hare.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack mercimonium
Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Vi åt sniglar till förätt och musslor och hare till varmrätt. Musslorna med vitlökscream var absolut bäst och vi funderade nästan på att gå tillbaka bara för dem en annan kväll. Det enda dåliga var att servicen var lite långsam och vi fick vänta på notan upp emot 20 minuter eftersom de glömt oss.

Datum för besöket: september 2016
Tack Jacob W

Resenärer som tittade på Grimbergen Cafe tittade också på

Besökt Grimbergen Cafe? Berätta vad du tyckte!