Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Trodde att hotellet var lite bättre än det i verkligheten var. Ganska slitet rum med 80 tals kulör på väggarna. När vi checkade in runt kl 10 påkvällen, ville vi ha något från baren, med den var stängd enligt lobby personalen. Varför kunde inte han servera oss varsin öl? Han hade inte direkt mycket att göra just då! Kommer inte välja hotellet igen!

Bodde här: april 2017, reste i arbetet
Tack Mattan68
Cletus T, General Manager på Floris Arlequin Grand Place, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2017

Dear Mattan68,
Thank you very much for your comment. For us it is very important to satisfy our customers and we are always working to improve our services and to offer a comfortable stay. We still hope to see you again.
Warm Regards,
Guest Relations

Omdömet skrevs 22 november 2016

Utomordentligt trevligt och välskött hotell "mitt i smeten" med bra personal och fräscha rum.
Nära till det mesta, massor av restauranger, caféer och turistfällor.
Lite svårt att hitta fram, men väl där blev jag väldigt nöjd.
Skön säng och frukosten hade det man kan önska sej.
Jag rekommenderar verkligen detta hotell.
Rimligt pris var det också.

• Bodde här: november 2016, reste ensam
Tack Hardrockcollector
Cletus T, Manager på Floris Arlequin Grand Place, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2016

Dear Hardrockcollector,
We are pleased that enjoyed your stay at our hotel.
We will be delighted to welcome you again very soon.
Warm Regards,
Guest Relations

Omdömet skrevs 7 september 2015

Mycket bra läge, trevlig och hjälpsam personal, ganska rent hotell och rummen är tillräckligt bra och rena. Vi får inte glömma att det är ett tre stjärnigt hotell. Frukosten kunde ha varit bättre och ändå inte kosta mer för de men det krävs lite fyndighet och engagemang som verka saknas i den avdelningen. Mycket bra gratis wifi. Rummen städas dagligen och de gör ett ganska bra jobb där. 2 små hissar som har sett sina bästa dagar och är sega. Det finns tvål i badrummet. Mycket nära många restauranger och sevärdheter. För en kort resa som jag min, 4 dagar, hotellet är bra och ger det som behövs. Jag bedömer Floris hotel Arlequin grand place som bra.

• Bodde här: september 2015, reste ensam
Tack Pirooz R
Cletus T, Manager på Floris Arlequin Grand Place, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2015

Dear Pirooz R,

Most of customers prefer objectives comments like yours. We take your remarks in consideration in order to improve the services .
Thank you very much .
Regards

Omdömet skrevs 28 mars 2012

Detta hotell ligger bara en tvärgata bort från grand place, rummet jag bodde i var i två plan där dubbelsängen var placerad uppe på loftet. Frukosten var ganska enkel men den serverades på den inglasade takvåningen med en fantastisk utsikt över gamla centrala Brysselkvarteren.
Trots läget var pricet klart överkomligt.

• Bodde här: mars 2012, reste i arbetet
Tack Alfnorberg
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 23 juni 2010

Jag var i Bryssel 5 dagar, jag älskar den här staden och den här gången tänkte jag njuta och bo nära Grand Place.
Så jag valde detta hotell med bra läge och frukost vilket var perfekt för oss.
Nära till allt, mycket bra.
Receptionisterna var jättebra.
Problemet var städerskan som städade vårt rum, vi hade ett rum i två plan. huvudplanet, tillräckligt rent, men plan 2 hade aldrig sett en dammsugare.
Det var damm överallt, speciellt i hörnen och nära väggen.
Jag är förvånad över att städerskan inte ser det.
Mina två kollegor har allergiska problem, och de hade så stora problem att de höll mig vaken.
Så det var 4 nätter i helvetet.
Frukost, hmm...
Hon som jobbade där uppe var mer upptagen med att prata i telefon eller gå ut och röka...
Istället för städa borden.
Det var verkligen ett problem att hitta ett rent bord utan koppar eller använda tallrikar.
På serveringsbordet var faten ofta tomma eller så var mat kall som borde vara varm.
Fruktansvärt.
Jag kommer ALDRIG rekommendera detta hotell till någon...
HÅLL DIG BORTA FRÅN DETTA HOTELL!!!

Tack derbyfanNorway
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original