Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (783)
Filtrera omdömen
783 resultat
Medlemsbetyg
510
221
31
14
7
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
510
221
31
14
7
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 783 omdömen
Omdömet skrevs 17 oktober 2017

Är helnöjd med rummet, hotellets läge och servicen. Ett litet minus på tjejen i receptionen som var lite snorkig när vi skulle checka in. Provade inte restaurangen men frukosten var fantastisk! Hit kommer jag gärna igen :)

Datum för vistelsen: september 2017
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NH Hotels
Tack barbrohaugenn
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NHHotelGroup, Responsable relations clients på NH Collection Brussels Grand Sablon, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2017
Google-översättning

Dear guest,

Thank you very much for your feedback and the great compliments on our comfortable installations and delicious breakfast.

We do our best to offer an extraordinary experience to all our guests and reading your excellent feedback is the best reward we can have!

Looking forward to welcoming you again in the future, I wish you a lovely day.

Lucile - Guest relations

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 mars 2017

Alldeles nytt hotell i trevligt område med omväxlande byggnader. Hyfsat stort rum med bra sängar och bra dusch. Ingen rolig utsikt på de lägsta våningarna. En fantastisk frukost. Lite trist och rörigt utrymme vid receptionen.

Rumstips: Om man vill ha utsikt tror jag man måste komma upp en bit.
Datum för vistelsen: mars 2017
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack Bengt E
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NHHotelGroup, Responsable relations clients på NH Collection Brussels Grand Sablon, svarade på det här omdömetSvarade 13 juni 2017
Google-översättning

Dear client,

Thank you very much for your feedback and the great compliments on our location and comfortable rooms.

We do our best to offer an extraordinary experience to all our guests and reading your excellent comment is the best reward we can have !

Looking forward to welcoming you again in the future, I wish you a lovely day.

Lucile - Guest Relations

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NHHotelGroup, Responsable relations publiques på NH Collection Brussels Grand Sablon, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NHHotelGroup, Responsable relations publiques på NH Collection Brussels Grand Sablon, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NHHotelGroup, Responsable relations publiques på NH Collection Brussels Grand Sablon, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen