“Mycket bra utbud av öl”

Moeder Lambic Fontainas
Rankad som nr 21 av 3 715 Restauranger i Bryssel
Kök: Belgiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs juni 12 2017

Man kan inte klaga mycket på deras utbud av öl. De har det mesta man kan önska och även en del du bara hittar här. Vi var här flera gånger under vår helg och drack mest spontanjäst öl från Cantillon och andra belgiska bryggerier. Personalen är hjälpsam och trevlig. Stället är mysigt och deras uteservering trevlig och lite lugnare än turisthaken närmare stan. Klart ett av de bättre ölställena i Bryssel.

Tack Olof P

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs februari 26 2017 från mobil enhet

Ett hippt stället med mycket folk en lördagskväll. Trevlig personal och fräsch lokal. Kom i tid om du vill få ett bra bord. Goda ölsorter!

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs februari 10 2016

Hit går man för att uppleva riktig Belgisk öl.
Vi var ett sällskap på 7 personer och beställde in flera olika ölsorter och fick mindre glas så vi alla kunde prova.
Servicen var hög och personalen var genomgående vänlig och kunnig.
Ingen plats för middag!!

Tack Per-Henric H
Omdömet skrevs november 19 2015

Hit kommer man för ölen, specielt den spontanjästa. 40 kranar +6st real ale. Maten är mer öltillbehör än mat i sig. Men välsmakande. Dock är ölutbudet antagligen bland det bästa du hittar i Bryssel.

Tack Jon H
Omdömet skrevs juni 15 2015

Enkelt och anspråkslöst men samtidigt kunnigt och trevligt. Kypare med bra skägg kunde guida ordentligt bland alla ölsorter beroende på preferenser och matval. Passa på att välja ett par olika, öl och öl är inte samma sak!

Tack Nithrin

Resenärer som tittade på Moeder Lambic Fontainas tittade också på

Besökt Moeder Lambic Fontainas? Berätta vad du tyckte!