“Ett hippt stället.”

Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs februari 26 2017 från mobil enhet

Ett hippt stället med mycket folk en lördagskväll. Trevlig personal och fräsch lokal. Kom i tid om du vill få ett bra bord. Goda ölsorter!

Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs februari 10 2016

Hit går man för att uppleva riktig Belgisk öl.
Vi var ett sällskap på 7 personer och beställde in flera olika ölsorter och fick mindre glas så vi alla kunde prova.
Servicen var hög och personalen var genomgående vänlig och kunnig.
Ingen plats för middag!!

Tack Per-Henric H
Omdömet skrevs november 19 2015

Hit kommer man för ölen, specielt den spontanjästa. 40 kranar +6st real ale. Maten är mer öltillbehör än mat i sig. Men välsmakande. Dock är ölutbudet antagligen bland det bästa du hittar i Bryssel.

Tack Jon H
Omdömet skrevs juni 15 2015

Enkelt och anspråkslöst men samtidigt kunnigt och trevligt. Kypare med bra skägg kunde guida ordentligt bland alla ölsorter beroende på preferenser och matval. Passa på att välja ett par olika, öl och öl är inte samma sak!

Tack Nithrin
Omdömet skrevs juni 3 2014

I den meningen inte ett maställe utan mer av en riktigt bra pub. Maten som serveras är i huvudsak kalla rätter som är anpassade för öl. Och öl finns det på Moder Lambic. I ett nära samarbete med bryggeriet Cantillion så finns det ett 6-8 tal riktigt fina varianter av Lambic, Kriek och Gueze. Utöver detta säkert över 30 pumpar av hög kvalite. Ölstället att gå till i Bryssel.

• Atmosfär
2  Tack RSO666

Resenärer som tittade på Moeder Lambic Fontainas tittade också på

Besökt Moeder Lambic Fontainas? Berätta vad du tyckte!