“Pasta perfetta”

Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Trevlig ställe med mycket god pasta. Utmärkt service med engagerad personal som brinner för sin pasta.

Tack Johan O

Omdömet skrevs 15 juni 2018

Vi har varit i Bryssel och hittat denna mycket bra restaurang. Ägaren? förklarar vilka sorter det finns att välja mellan samt att hans fru är i köket och lagar allt.
Vi kom 2 ggr och var väldig nöjda med service, smakerna och miljö. Fint inomhusinredning.OBS sista beställning kl 20:00.

Tack Susana H
Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Mycket god pasta som kan kombineras på olika sätt. Trevlig presentation av maten för alla gäster. Lugnt tempo men ändå bra och uppmärksam service. 4.80 € för en flaska vatten enda negativa, annars klart prisvärt.

Tack Andersboll
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Trevligt, familjärt ,vällagat och riktigt italienskt. Trångt men effektivt!! Värt ett eller fler besök!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack Victoria H
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Helt fantastisk service och mat.. så mycket kärlek lagd på maten.
Pastan och Tiramisun var himmelskt god!
Missa inte denna underbara restaurang ❤️

Tack Linda J

Resenärer som tittade på Pasta Divina tittade också på

Besökt Pasta Divina? Berätta vad du tyckte!