“Gott och veganvänligt”

Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Mycket god pasta och ett flertal rätter på menyn är veganska eller går att modifiera så att de blir veganska. I övrigt lite turistig och tråkig miljö.

Tack gnortselina

Omdömet skrevs 28 september 2016 från mobil enhet

En trevlig restaurang med mycket god och fräsch mat. Trevlig personal. Tiramisun var ok, men inte mer.

Tack Erik H
Omdömet skrevs 28 augusti 2015 från mobil enhet

Trevlig personal och välsmakande mat!
Detta stället är en restaurang som vet hur man tar hand om sina gäster! Service kanon och pastan kanonbra så du blir inte besviken!

Tack 634patriks
Omdömet skrevs 1 mars 2014 från mobil enhet

Oansenlig entre med en trappa upp till restaurangen som är inredd i en mystisk karaktär. Kort meny och vinlista men otroligt vällagat. Jättebra service och hyfsade priser. Pastan är first class.

Tack 857jans
Omdömet skrevs 7 november 2012 från mobil enhet

God mat men lite tråkig miljö, ok service och en trevlig upplevelse.jag hade hoppats på lite mer gällande maten, då den är rankad som nr1 i Bryssel.

• Atmosfär
1  Tack MatsS737

Resenärer som tittade på Pasta Divina tittade också på

Besökt Pasta Divina? Berätta vad du tyckte!