Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (406)
Filtrera omdömen
406 resultat
Medlemsbetyg
63
150
117
56
20
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
63
150
117
56
20
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
611 av 406 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 26 juni 2017

Datum för vistelsen: juni 2017
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hans_Rientjes, Directeur général på New Hotel Charlemagne, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: maj 2017
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hans_Rientjes, Directeur général på New Hotel Charlemagne, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Datum för vistelsen: maj 2017
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hans_Rientjes, Directeur général på New Hotel Charlemagne, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 juni 2017

Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hans_Rientjes, Directeur général på New Hotel Charlemagne, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 maj 2017

Datum för vistelsen: maj 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hans_Rientjes, Directeur général på New Hotel Charlemagne, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen