Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 669)
Filtrera omdömen
2 669 resultat
Medlemsbetyg
1 881
587
118
49
34
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 881
587
118
49
34
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 669 omdömen
Omdömet skrevs 27 september 2016

vackert beläget hotell med fantastisk service.
dock lite omodernt, i behov av renovering.
stort och rymligt rum och bad med både dusch och badkar.
artig och påpasslig personal.
perfekt städning.
frukosten tråkig.
önskar mera nyttigheter på Buffebordet.
personalen har svårt att hinna med att fylla på och fat och bestick är lite kladdiga.
bättre med en frukost med färre, nyttigare och fräschare råvaror.

  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack NAAN54
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Camille_Aznavour, Guest Relations på Hotel Amigo, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2016
Google-översättning

Dear NAAN54,

May I thank you for taking the time to share your last experience at Hotel Amigo. I have taken good note of your constructive comments and be ensured your recommendations on the breakfast buffet have been shared with our F&B Manager.

Thank you again for your nice words about the team. We hope to welcome you back again soon.

Kind regards,
Camille Aznavour

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 juli 2015 från mobil enhet

Ett hotell som ligger mitt i smeten av gamla stan. Trevligt med present till dottern vid ankomst. Frukosten var begränsad, mkt begränsad, där till och med vanligt toast kostade extra!!( ca 5 euro)
Housekeepingen var under all kritik, det var stora hårbollar i duschen när vi kom, påpekade detta och det städades bort- fick sedan en kaka upp på rummet och med ett ursäktkort..
Dagen efter var dammsugare munstycket kvarglömt på rummet, och handdukarna var ej utbytande....
Dåligt, och förvånande på ett 5 stjärningt hotell...
Personalen var väldigt trevlig, men tyvärr så räcker inte det....
Vi bodde i en junior svit nr 137, jätte sköna sängar och stördes inte alls över trafiken, utan sov jätte gott!!!;)
Ingen pool tyvärr och enligt min man ett gym av sämre kvalité, så han åkte till ett annat.

Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack Feliciafelicia
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Philippe S, General Manager på Hotel Amigo, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2015
Google-översättning

Dear Feliciafelicia,

Thank you for taking the time to highlight the friendliness of the staff and the great location of the hotel. I was of course very disappointed to read that we did not live up to your expectations. Please also allow me to express my sincerest apologies for the discomfort you were caused.

At Rocco Forte Hotels, we strive to provide a superior service experience for every guest and your feedback is very important to us. I would like to confirm that I have already spoken with our Head Housekeeper. She will take the appropriate measures to address your concerns and prevent future occurrence.

I hope that you will give us the opportunity to welcome you back to the Hotel Amigo and provide you with a genuine hassle-free experience.

Yours sincerely,

Philippe Spagnol
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KarelLemmens, Quality Coordinator på Hotel Amigo, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KarelLemmens, Quality Coordinator på Hotel Amigo, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KarelLemmens, Quality Coordinator på Hotel Amigo, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen