Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 930)
Filtrera omdömen
1 930 resultat
Medlemsbetyg
558
870
343
97
62
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
558
870
343
97
62
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 930 omdömen
Omdömet skrevs 9 mars 2015

Spenderade en bonusnatt här med koncertbesök på Sportpaleis.

Vi körde hyrbil och tänkte parkera i hotellets parkeringshus. Vi körde in, tog oss ner alla våningarna i en trång trång passage och insåg till slut att det var helt fullt (tillsammans med tre andra fordon). Det tog en rejäl stund och det är riktigt trångt i garaget! De tar 19€ för detta per dygn.
Kör man istället 25 meter extra till Interparkings garage är det bättre parkeringsplatser, bredare filer att köra upp i, billigare dygnsavgift och du kan välja att stå mindre än ett dygn till lägre pris. Parkera alltså INTE i hotellets garage om ni kan undvika det.

Frukosten var bra men fullt i matsalen och ganska stressig miljö. Ingen frukost i lugn och ro alltså. Dessutom alldeles för varmt.

Utöver detta så kom information om express checkout på holländska (enbart) till utländska gäster vilket inte är riktigt ok för ett bra hotell.

I övrigt var rummet, sängen, kuddar osv bra. Ovanstående problem gör att man förlorar minst en poäng i betyget.

Datum för vistelsen: mars 2015
  • Restyp: Reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack TJerryS
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Dhr-Acke, General Manager på Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2015
Google-översättning

Dear TJerryS

Thank you very much for your feedback, i am sorry to hear about the issues during your stay, i can only assure you this is not our usual standard. I will pass all your feedback to the entire team and make adjustments and improvements where possible. I hope we get the chance to welcome you back in the future.

Kind regards
Dieter Acke
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 februari 2015

Ett fint hotell med centralt läge mitt i Antwerpen centrum. De har en våning med pool och bastu samt ett gym med löpband och crosstrainer och även fria vikter om man vill träna styrketräning.
Under hotellet kommer man direkt till tunnelbana och kan promenera till tågstationen som ligger mittemot.
Hotellrummen är fina och ett bra utbud på frukostbuffén. Men kostnaden för frukosten är lite väl dyr om den inte ingår i priset.

Datum för vistelsen: april 2014
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Christian S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Dhr-Acke, General Manager på Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2015
Google-översättning

Dear Christian S,

I am glad to hear you enjoyed your stay at our hotel. Thank you for taking the time to share your nice experience on Tripadvisor. I hope to welcome you back soon. Kind regards - Dieter Acke

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 februari 2014

Dåligt städat rum,kylskåpet ej tömt efter föregående gäst, yoghurtrester och halvtomma vinflaskor, snacks på golvet. Fann mina byxor som jag lagt över fåtöljen kladdiga. Detta gick ej bort på kemtvätten och jag gjorde anspråk på ersättning för byxor men detta kunde hotellet ej tillmötesgå.

Datum för vistelsen: december 2013
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Gunnel W
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 5 dagar sedan från mobil enhet

Datum för vistelsen: december 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Florian D, Guest Relations Manager på Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen