Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 931)
Filtrera omdömen
1 931 resultat
Medlemsbetyg
558
870
343
98
62
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
558
870
343
98
62
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 931 omdömen
Omdömet skrevs 2 februari 2015

Ett fint hotell med centralt läge mitt i Antwerpen centrum. De har en våning med pool och bastu samt ett gym med löpband och crosstrainer och även fria vikter om man vill träna styrketräning.
Under hotellet kommer man direkt till tunnelbana och kan promenera till tågstationen som ligger mittemot.
Hotellrummen är fina och ett bra utbud på frukostbuffén. Men kostnaden för frukosten är lite väl dyr om den inte ingår i priset.

Datum för vistelsen: april 2014
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack 604christians
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Dhr-Acke, General Manager på Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2015
Google-översättning

Dear Christian S,

I am glad to hear you enjoyed your stay at our hotel. Thank you for taking the time to share your nice experience on Tripadvisor. I hope to welcome you back soon. Kind regards - Dieter Acke

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 februari 2014

Dåligt städat rum,kylskåpet ej tömt efter föregående gäst, yoghurtrester och halvtomma vinflaskor, snacks på golvet. Fann mina byxor som jag lagt över fåtöljen kladdiga. Detta gick ej bort på kemtvätten och jag gjorde anspråk på ersättning för byxor men detta kunde hotellet ej tillmötesgå.

Datum för vistelsen: december 2013
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Gunnel W
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Datum för vistelsen: december 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Florian D, Guest Relations Manager på Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, svarade på det här omdömetSvarade i går
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Florian D, Guest Relations Manager på Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Florian D, Guest Relations Manager på Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen