Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 548)
Filtrera omdömen
1 548 resultat
Medlemsbetyg
661
684
149
33
21
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
661
684
149
33
21
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 548 omdömen
Omdömet skrevs 15 september 2016 från mobil enhet

Bra garage under hotellet som delas med övriga i fastigheten. Oklar skyltning i garaget för att hitta ingång till hotellet. Ok rum men dusch där man får stå i badkaret.
Löjligt långsamt internet om man inte betalar extra. Restaurangen sådär. Av två rätter var en riktigt bra och den andra en miss (pastan var totalt sönderkokt).

Datum för vistelsen: september 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack Joachim G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NHDenHaag, Front Office Manager på NH Den Haag, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2016
Google-översättning

Dear Joachim G,

Thank you for taking the time to leave a review on TripAdvisor.

I am sorry to read that your stay was underwhelming. Can you please contact the hotel regarding this review with your contact details so that I can contact you regarding the issues.

Many thanks in advance.

With kind regards,
Team NH Den Haag

E-mail: nhdenhaag@nh-hotels.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 29 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NHDenHaagN, General Manager på NH Den Haag, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NHDenHaagN, General Manager på NH Den Haag, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NHDenHaagN, General Manager på NH Den Haag, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NHDenHaagN, General Manager på NH Den Haag, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen