Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 555)
Filtrera omdömen
1 555 resultat
Medlemsbetyg
979
416
96
30
34
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
979
416
96
30
34
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 555 omdömen
Omdömet skrevs 7 maj 2018 från mobil enhet

Super härligt hotell! Fin atmosfär, fina rum med bubbelpool och väldigt trevlig och hjälpsam personal. Tråkigt att de var tvång att vara "naken" i spa heaven. De var mycket lugnare och tystare där jämförbart med H2O där även de 4 stjärnigt gästerna fick vara. Mycket barn som skapade kaos och hög ljudnivå. Hade varit bra om de fanns vissa tider barn fick vara vid poolen. Alternativt att man får använda spa heaven även fast man har badkläder. Sedan tycker jag att cyklarna bör ingå i priset när man bor längre än 3 nätter på detta hotell de skulle säkerligen uppskattas bland era gäster. Maten däremot på hotellet är tyvärr super tråkig, servisen var ointresserade av att servera kunderna och ta beställningar samt att Maten inte alls lever upp till de förväntningarna man har när man äter mat på ett 5 stjärnigt hotell. Vi kommer gärna hit igen men hoppar över att äta mat på detta ställe.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Annaangel34
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Experience_Inntel, Guest Relations Manager på Hotel Mainport Rotterdam, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2018
Google-översättning

Thank you for taking the time to share your experience. It is rewarding to read you enjoyed your stay with us and appreciated our qualities and service. We are looking forward to your next visit and hope to convince you of our restaurant quality than as well. With kind regards, Elise - Guest Relations

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 oktober 2017

Oerhört fint rum och stort med fin inredning. Älskar när det har lagt ner energi på detaljer, espresso maskinen och sykitt. Smådetalj, för hårda kanter på tvålen i badrummet. Fint och stort spa och gym, dock oerhört svårt att hitta till poolen, skylta mer.

Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack 95 089 402
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Bodde här: september 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Experience_Inntel, Guest Relations Manager på Hotel Mainport Rotterdam, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: september 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Experience_Inntel, Guest Relations Manager på Hotel Mainport Rotterdam, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

  • Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen